Potem ko smo poročali, da je imel Zdravstveni dom (ZD) Ljubljana v torek težave z delovanjem spletnega portala za paciente, se danes spoprijema z novimi. Tokrat zaznava motnje v delovanju zdravstvenoinformacijskega sistema. Paciente z nujnimi stanji zato prosijo, da jih pokličejo ali obiščejo osebno, če jim ni uspelo vzpostaviti stika z ambulanto prek portala ali elektronske pošte.
V Zdravstvenem domu (ZD) Ljubljana imajo težave z delovanjem zdravstvenoinformacijskega sistema. Potem ko spletni portal za paciente in elektronska pošta nekaj časa nista bila dosegljiva, zdaj ponovno delujeta.
Težave, kot so pojasnili v sporočilu za javnost, prednostno odpravljajo. “Paciente z nujnimi stanji (bolečine v prsnem košu, bolečine v trebuhu, visoka vročina ipd.) prosimo, naj nas pokličejo ali obiščejo osebno, če jim ni uspelo vzpostaviti stika z ambulanto prek portala ali elektronske pošte,” so poudarili in se vsem uporabnikom storitev opravičili za morebitne težave. Prosili so za razumevanje in potrpežljivost.
Težave posledica celovite prenove sistema
Nekaj dodatnih podrobnosti so v ZD Ljubljana pojasnili na popoldanski izjavi za javnost. Pojasnili so, da so nepredvidene težave nastale zaradi celostne prenove informacijskega sistema, cilj katerega je izboljšanje vseh postopkov. Težave, ki jih med fizično prenovo omrežja niso mogli predvideti, so se po besedah namestnika direktorice za informatiko Boštjana Pateja v zadnjih dneh pojavile predvsem pri delovanju portala za paciente, danes pa so tudi v nekaterih ambulantah zaznali težave z dostopom do zdravstvenoinformacijskega sistema in v določenih laboratorijih. “Dokler zadeva ne bo rešena, vse naše enote ukrepajo v skladu s protokoli za obravnavanje nujnih primerov,” je še dejal.
Zagotovil je, da so večji del napak, ki povzročajo nepredvidljivosti v delovanju sistema, že odpravili. Vse težave so, kot je še dejal, posledica prenove. Znakov morebitnega kibernetskega napada niso zaznali. Tudi vsi podatki so varni, je zagotovil. Patej je še povedal, da bo fizični del prenove sistema trajal predvidoma do konca decembra, zato lahko nepredvidene prekinitve delovanja sistema še nastanejo.
Družinska zdravnica in vodja ekipe za razvoj zdravstvenoinformacijskega sistema Zdravstvenega doma Ljubljana (ZDL) Špela Tevžič je dodala še, da se občasno pojavljajo tudi težave tudi s telefonskimi linijami, zato paciente prosijo, da se, če je nujno in jih ne morejo priklicati po telefonu, v domu oglasijo osebno.
Kot smo poročali, so imeli v preteklem dnevu v ZD Ljubljana težave z delovanjem spletnega portala za paciente. Razlog je bila prenova omrežja. Popoldne so sporočili, da portal znova deluje nemoteno.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje