
Nekateri uporabniki so prejeli sumljiva SMS-sporočila, v katerih jih pozivajo k podaljšanju parkirnine v Ljubljani. Izkazalo se je, da ni šlo za prevaro, ampak za tehnično napako družbe Easypark Slovenija.
Nekateri uporabniki so v torek na svoje mobilne telefone prejeli sumljivo SMS-sporočilo. Prišlo je s telefonske številke 031 20 90 20, v njem pa je bil poziv k podaljšanju parkirnine.
Iz podjetja Easypark so naknadno sporočili, da je šlo za tehnično napako, ki se je pojavila 1. aprila, pri nekaterih uporabnikih v Sloveniji pa je samodejno sprožila SMS za parkiranje. “Med preiskavo težave so bile SMS-storitve v Sloveniji začasno onemogočene, zdaj pa so ponovno aktivirane,” so pojasnili.
Dodali so, da še vedno preiskujejo vzrok napake, zato lahko SMS-storitve v Sloveniji občasno delujejo z motnjami, dokler težave ne odpravijo.
Obljubili so, da bodo vsa napačno zaračunana sredstva povrnjena. “Prizadete uporabnike vabimo, da oddajo zahtevek za povračilo tako, da nas kontaktirajo na pomoc@easypark.net, kjer vam bomo čim hitreje pomagali. Opravičujemo se za nevšečnosti in se zahvaljujemo za vaše razumevanje,” so dodali v sporočilu, objavljenem na svoji spletni strani.
Sprva je kazalo, da gre za prevaro. V Javnem podjetju Ljubljanska parkirišča in tržnice (JP LPT) so namreč uporabnike na Facebooku obvestili, da so prejeli več prijav o teh sporočilih. Kot so zapisali, so jih prejeli tudi uporabniki, ki sploh niso parkirali v Ljubljani oziroma nimajo vozila v mestu. Dodali so, da podjetje ni pošiljatelj teh sporočil, prejemnike pa so pozvali k previdnosti.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!