V četrtek bodo v tiskani obliki izšle še zadnje Finance, ki bodo svoje vsebine po 1. januarju ponujale le še na spletu. Direktor in glavni urednik Peter Frankl pravi, da so že več kot 15 let vedeli, da bo ta dan prišel: svet in mediji so spremenili, na splet se seli tudi oglaševanje. "Če bi oglaševanje bolj vztrajalo pri tisku, bi ta bil še vedno lepo donosen, a ker je tega manj, je naš poslovni korak zelo logičen," je pojasnil.
Ob ponedeljkih, torkih, sredah in četrtkih bralci Financ tega prvega poslovnega časopisa v samostojni Sloveniji ne bodo več mogli prijeti v roke. Tiskana izdaja se namreč z novim letom poslavlja, vsebine pa se selijo na splet.
“Ali je danes dan pogreba? Morda takega, bolj veselega, na katerem morda igrajo radostni jazz? Sam na ta poslovni korak gledam bolj kot na del vsakdanjega posla, gre za, kot se danes sodobno reče tudi po slovensko, ‘business as usual’. Že več kot 15 let smo vedeli, da ta dan bo prišel,” je na spletni strani Financ zapisal direktor in glavni urednik Peter Frankl.
Svet in mediji so se spremenili, je obrazložil odločitev, da tiskano izdajo ukinejo. Ljudje namreč do vsebin dostopajo predvsem na spletu, po tiskanih izdajah pa posegamo predvsem v primerih tako imenovanega daljšega branja. “Čas za to imamo predvsem konec tedna, zato tudi v prihodnje tiskani petkov Manager.”
Ta bo po njegovih besedah še bolj razkošen in z dodatnimi prilogami.
A ne le zaradi bralnih navad, svet branja časopisov se je, pravi Frankl, spremenil tudi zaradi oglaševanja, ki se vse bolj seli na splet.
“Oglasni prihodki so nekoč pomembno pripomogli k donosnosti tiska, zdaj je malo drugače, čeprav je tisk pri oglaševanju relevanten, tu je ničkoliko družbenih medijev in seveda tudi vsebin tradicionalnih založnikov. Tu lahko dodam: če bi oglaševanje bolj vztrajalo pri tisku, bi ta bil še vedno lepo donosen, a ker je tega manj, je naš poslovni korak zelo logičen,” je pojasnil.
Finance so sicer kot prvi poslovni časopis v samostojni Sloveniji luč sveta ugledale 20. maja 1992. Danes imajo po besedah direktorja okoli 13 tisoč naročnikov, večinoma internetnih. Podjetje ima nekaj manj kot osem milijonov prihodkov in približno milijon dobička, spletne naročnine pa so zelo pomemben vir prihodka in dobička.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje