Tudi TV Slovenija reže sporne oglasne oddaje, na enem programu jih ni več

Slovenija 31. Jan 202505:15 4 komentarji
Tv Slo oglasna oddaja
Prodajno okno, ki je bilo na sporedu včeraj dopoldne (Foto: posnetek zaslona/TV SLO 1)

Na TV Slovenija so se odločili drastično zmanjšati število oglasnih terminov za t. i. "prodajna okna", ki so postala znana predvsem po zavajajočem oglaševanju prehranskih dopolnil. Na drugem programu so jih že popolnoma ukinili.

V torek smo pisali, da bo Val 202, najbolj poslušan program Radia Slovenija, kmalu ukinil predvajanje oglasnih oddaj. V četrtek so nam z RTV Slovenija poslali odziv, v katerem navajajo, da se podobne spremembe že dogajajo tudi na Televiziji Slovenija.

“Televizija Slovenija je z novim letom z drugega programa Televizije Slovenija v celoti umaknila oglaševalski format ‘prodajna okna’ in s tem tudi oglaševanje prehranskih dopolnil v takšnem formatu,” so zapisali v odzivu.

Spremembe se obetajo tudi na prvem programu. “Na TV SLO 1 v letu 2025 načrtujemo približno 70-odstotno zmanjšanje števila oglasnih terminov, namenjenih tej vrsti oglaševanja.”

Herta Kosmina
Oglasne oddaje so znane po nastopih Herte Kosmina (Foto: RTVSLO/posnetek zaslona)

“Prilagajanje pričakovanjem gledalcev in poslušalcev”

Poročali smo že, da so se za podoben korak odločili tudi na Radiu Slovenija, kjer bodo v sredini februarja ukinili oglaševalski format ‘oglasne oddaje’ na Valu 202. Drugi programi Radia Slovenija pa bodo to obliko oglaševanja spreminjali postopoma, glede na izkušnjo z Vala 202.

Kot pojasnjujejo na RTV Slovenija, tako televizija kot radio z letošnjim letom prilagajata oglaševalske vsebine s ciljem izboljšanja uporabniške izkušnje gledalcev in poslušalcev. “Oglasne termine in formate bodo prilagodili sodobnim pristopom in hkrati pričakovanjem gledalcev in poslušalcev.”

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje