Upravne enote različno obremenjene, Koritnik obljublja rešitve

Slovenija 11. Jun 202115:50 0 komentarjev
Upravne enote: Minister za javno upravo Boštjan Koritnik
Bobo

Minister za javno upravo Boštjan Koritnik verjame, da bodo zaostanki na upravnih enotah v kratkem času ustrezno rešeni. Zdaj se trudijo, da bi državljane usmerjali na tiste upravne enote, kjer zaostankov oziroma čakalnih vrst ni.

Po besedah ministra Boštjana Koritnika, ki je pristojen za javno upravo, so upravne enote po državi v različnih položajih. V Ljutomeru na primer zaostankov ni, v mestih in primestnih upravnih enotah pa je stanje večinoma diametralno nasprotno, na obisk se čaka tudi teden ali več. “Zato državljane prosim za razumevanje, saj smo zagrizli v delo, krepimo se kadrovsko in pri postopkih,” je poudaril.

Z načelnico upravne enote Ljutomer Darijo Mohorič sta ob obisku ministra v Prlekiji govorila o aktualnem stanju na enoti zaradi povečanega povpraševanja po digitalnih potrdilih in novih osebnih dokumentih. Ob tem je pohvalil tamkajšnjo dobro organizacijo, saj delovni procesi niso upočasnjeni.

Z vzpostavitvijo enotnega klicnega centra za upravne enote, s podaljšanjem uradnih ur, zagotavljanjem dodatnih točk za vloge za pridobitev mobilne identitete smsPASS in digitalnega potrdila ter s kadrovskimi okrepitvami bomo omogočili hitro in učinkovito prilagajanje poslovanja, ko je na določenem področju dela izjemno povečano povpraševanje po upravnih storitvah, je še dodal minister.

Ukrepi za zmanjšanje zaostankov

Zaradi velikega navala na nekatere upravne enote, predvsem zaradi želje po pridobitvi digitalne identitete oziroma mobilne identitete smsPASS, so se na MJU odločili za podaljšanje uradnih ur na nekaterih primestnih enotah in tistih, ki poslujejo na območjih mestnih občin.

Pridobitev mobilne identitete smsPASS je začasno možna tudi na nekaterih cepilnih mestih, centrih za socialno delo, finančnih uradih in na Ministrstvu za pravosodje.

Napovedali so tudi, da bo v kratkem vzpostavljen enotni klicni center za uprave enote, ki bo glede na podatke o čakalnih vrstah omogočal preusmeritev strank na drugo upravno enoto. Sistem bodo nadgradili tudi z možnostjo t. i. samonaročanja strank. Odločili so se tudi za kadrovske okrepitve nekaterih upravnih enot, predvsem tistih, ki poslujejo v urbanih, gospodarskih in univerzitetnih središčih.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!