Danes je komunikacija z Zdravstvenim domom Ljubljana nekoliko otežena. Moteno je sprejemanje in pošiljanje elektronske pošte. Ob tem so imeli dopoldan tudi druge tehnične težave, za katere pa pravijo, da so večinoma že odpravljene. Njihov informacijski sistem je bil moten že v torek, a samo v enoti Center na Metelkovi, kjer pacientom niso mogli izdajati napotnic.
Iz Zdravstvenega doma (ZD) Ljubljana so na družbenem omrežju Twitter sporočili, da so zaznali tehnične težave, ki jih odpravljajo.
“Dopoldne smo imeli težave z nekaterimi telefonskimi linijami in internetno povezavo. Težava je večinoma že odpravljena. Vsem uporabnikom se zahvaljujemo za potrpljenje,” so še zapisali v objavi.
Sicer so bile težave z informacijskim sistemom že v torek v enoti Center na Metelkovi, ko zdravniki niso mogli izdajati elektronskih napotnic. Kot so za N1 pojasnili v ZD Ljubljana, so imeli popoldne v omenjeni enoti dve uri izpada internetne povezave, posledično medicinsko osebje ni moglo dostopati do zdravstveno-informacijskega sistema in spletne strani eZdravje. Paciente, ki so potrebovali napotnice, je zdravstveno osebje vpisalo v bazo, prejeli pa jih bodo takoj, ko bo možno, pojasnjujejo v ZD Ljubljana.
Danes dopoldne so se težave ponovile v vseh enotah ljubljanskega zdravstvenega doma, trajale pa so približno tri ure. Tehnične težave so zdaj že večinoma odpravljene, še vedno pa imajo težavo s sprejemanjem in pošiljanjem elektronske pošte.
“Danes je informacijski sistem – v nasprotju z včeraj – v ambulantah deloval nemoteno, težave pa so bile s telefoni in pošiljanjem elektronske pošte,” je pojasnila Rajka Vignjević Pupovac iz ZD Ljubljana.
V torek je bil vzrok za tehnične težave okvara programske opreme, medtem ko vzrok današnjih tehničnih težav še ni znan.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!