Val 202 ukinja sporne oglasne oddaje

Slovenija 28. Jan 202505:20 11 komentarjev
Val 202
Foto: N1

Oglasne "oddaje", v katerih podjetja praviloma predstavljajo različna prehranska dopolnila, se bodo v februarju poslovile s programa enega najbolj poslušanih slovenskih radiev.

“Oglasnih oddaj v obliki, kot smo jih imeli doslej, od sredine februarja letos na Valu 202 ne bomo več predvajali,” nam je potrdil direktor Radia Slovenija Mirko Štular.

In kaj jih bo nadomestilo? “Namesto oglasnih oddaj bodo zdaj v ponudbi krajši, strnjeni oglasni formati znotraj oglasnih blokov, ki bodo z novim, drugačnim načinom planiranja naročnikom omogočali, da s svojimi oglasnimi sporočili dosežejo še več različnih poslušalcev,” nam je odgovoril.

Mirko Štular
Direktor Radia Slovenija Mirko Štular (Foto: Žiga Živulović jr./BOBO)

Komercialne vsebine, zakrinkane v pogovorne oddaje

Oglasne “oddaje” komercialne vsebine, zakrinkane v format pogovorne oddaje – so eden pomembnih prodajnih kanalov nekaterih prodajalcev prehranskih dopolnil. Zaradi zavajajočih trditev v zvezi z zdravilnostjo oglaševanih izdelkov pa se z vsebino teh oglasnih oddaj pogosto ukvarjajo zdravstveni inšpektorji.

Kot smo denimo poročali v našem lanskem dosjeju o podjetju Biostile, so zdravstveni inšpektorji podjetje večkrat oglobili zaradi zavajajočih trditev v oglasnih oddajah v radijskih in televizijskih programih RTV Slovenija. Na spodnji sliki je izsek odločbe inšpektorata, s katero so podjetju izrekli 30 tisoč evrov globe zaradi nedovoljenih zdravstvenih trditev v oglasnih oddajah v programih Radia Slovenija.

Biostile Val 202
Foto: N1

Oglasne oddaje na radiu so sicer še posebej problematične, saj jih od ostalega programa ločuje le zvokovno obvestilo na začetku in koncu oddaje. Kdor se v program vklopi na sredini take “oddaje”, pa sploh ne more vedeti, da gre za plačan oglas. Na televiziji je med tovrstnimi vsebinami na zaslonu neprestano izpisan napis “televizijsko prodajno okno”, na radiu to pač ni mogoče.

Želja po ohranjanju zaupanja javnosti

S prošnjo za komentar o skorajšnji ukinitvi oglasnih oddaj smo se obrnili tudi na odgovornega urednika Vala 202 Boštjana Reberšaka. “Na Valu 202 smo v sklopu programskih posodobitev želeli tudi prilagoditev oglasnih oddaj,” nam je odgovoril.

S podrobnostmi sprememb je ostal skop. “Spremembe smo si zamislili tako v formi kot tudi dinamiki. Val 202 v želji po ohranjanju zaupanja javnosti želi jasno komunikacijo z naročniki o tem, koga nagovarjajo in na kakšen način.”

Najprej Val 202, nato …

Na drugih programih Radia Slovenija za zdaj oglasne oddaje v trenutnem formatu ostajajo, nam je pojasnil Mirko Štular. “Sprememba se za zdaj nanaša na Val 202, ostali programi Radia Slovenija bodo to obliko oglaševanja spreminjali postopoma, glede na izkušnjo z Vala 202.”

In zakaj so se odločili za takšno potezo? “Spremembe bomo, tako kot že večkrat v preteklosti, naredili zato, ker želimo tudi trženjske produkte posodabljati in jih narediti čim bolj skladne s ciljnimi javnostmi posameznih programov, obenem pa tudi naročnikom zagotoviti najbolj optimalen učinek oglaševanja v naših programih,” je pojasnil Štular.

POSEBNI VIDEO: Trump je dosegel stanje šoka

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Priporočeno vsebino