Kultura je temelj slovenske narodne identitete in tudi to poletje v Ljubljani bo potekalo v tem duhu. Tako se je v četrtek v Križankah odvil večer umetnosti, glasbe in navdiha, ki sta ga v skupnem sodelovanju pripravila Telemach Slovenija in Festival Ljubljana.
V ambientu Križank je potekal poseben kulturni večer, na katerem so okrepljeno sodelovanje obeležili Telemach Slovenija, Festival Ljubljana in Marquee TV.
Na posebnem kulturnem večeru je v Križevniški cerkvi najprej nastopila Mateja Železnik s svojo baletno interpretacijo pod koreografskim vodstvom Lukasa Zuschlaga.
Nato sta v napovedi tega, kar nas čaka v Ljubljani to kulturno poletje, nastopila še pianist Igor Vincetić in sopranistka Aleksandra Radovanović. Zadnje prizorišče pa je bilo Peklensko dvorišče, kjer sta igrala vokalistka Ana Vipotnik in kitarist Igor Leonardi.
Brezmejnost kulture
Kot je povedal predsednik poslovodstva Telemach Slovenija Tomislav Čizmić, Marquee TV prinaša umetnost iz dvoran v slovenske domove in skrbi za to, da je kultura dostopna vsem.
Čizmić je dejal, da se zaveda, da je bil Telemach doslej znan predvsem kot telekomunikacijski operater, ki je v naše domove prinašal športne vsebine. "Z Marquee TV gremo korak naprej in bomo v udobje našega doma prenesli vrhunske umetniške vsebine. Seveda je to za vse, ki morda nimajo priložnosti pogledati neke predstave, pa tudi za tiste, ki želijo videti nekaj novega, kar ni prisotno v Sloveniji."
Poudaril je, da je pomembno povezovanje svetov, povezovati šport in kulturo. "Slovenija ima tudi vrhunske umetnike, zato je pomembno, da jih podpiramo," je dodal.
Marquee TV je nova platforma za uprizoritvene umetnosti, ki jo v Sloveniji ponuja Telemach. Na voljo je v Video klubu in kot 24-urni program v programski shemi EON.
Na Marquee TV si bodo lahko ljubitelji kulture na enem mestu ogledali več kot 400 vrhunskih predstav baleta, opere, gledališča, klasične in sodobne glasbe ter dokumentarnih filmov. Na voljo bodo tudi predstave Royal Shakespeare Company, Baleta Pariške opere, Kraljeve opere v Londonu in še številnih drugih svetovno priznanih ansamblov.
Na platformi pa bodo na voljo tudi izbrane predstave Ljubljana Festivala, kar je pomemben korak naprej pri digitalni dostopnosti vrhunske umetnosti slovenskega festivala.
Marquee TV je v delni lasti skupine United Group, v okviru katere poslujeta tudi Telemach Slovenija in informativni portal N1.
Digitalizacija kot vabilo na živo predstavo
Umetniški vodja in direktor Festivala Ljubljana Darko Brlek je izpostavil, da novo poglobljeno sodelovanje med Telemach Slovenija in Festivalom Ljubljana prek Marquee TV prinaša predvsem vidnost Ljubljana Festivala tudi širše po svetu.
"Že v času covida smo posneli vse naše dogodke, a ravno prisotnost v toliko državah, ki jo zagotavlja Marquee TV, je izjemno pomembna ne samo z vidika kulture in umetnosti, ampak tudi z vidika kulturnega turizma."
Digitalizacija se je po njegovem mnenju prav v času epidemije covida prenesla v vse pore naše življenje. "Ne samo v prenose kulturnih dogodkov, ampak tudi v nakupe – saj sploh ne hodimo več po trgovinah," je z nasmehom dodal.
Čeprav Brlek priznava, da digitalizacija omogoča, da na dogodke povabijo širši krog gostov, jo sam še vedno vidi kot pripomoček. "Kot vabilo na pravo, živo predstavo, ki pa je tudi umetna inteligenca ne more zamenjati," je zaključil.
Vstopnice za prireditve na letošnjem Ljubljana Festivalu so na voljo na spletni strani, pri blagajni Križank, na Petrolovih bencinskih servisih ter drugih Eventimovih prodajnih mestih. Program si lahko ogledate na tej povezavi.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje