Z današnjim dnem preneha delovati vladni klicni center za informacije o novem koronavirusu. S tem se odgovornost za obveščanje prebivalcev prenaša na resorna ministrstva, pravi minister za zdravje.
Vladni klicni center je deloval ves čas razglašene epidemije in od oktobra lani, ko se je začel drugi val epidemije, zagotovil odgovore več kot 180.000 klicateljem, ki so spraševali o pogojih prenehanja državnih meja, omejitvi gibanja in zbiranja, o cepljenju in testiranju in podobno.
Svetovalci v klicnem centru so bili študentje višjih letnikov ljubljanske medicinske fakultete, sodelavci urada vlade za komuniciranje, Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Civilne zaščite, Klinike za infekcijske bolezni in vročinska stanja ljubljanskega kliničnega centra, ministrstva za zunanje zadeve, policije in drugi.
Zakaj ukinjajo omenjeni klicni center, ki je odigral pomembno vlogo pri obveščanju javnosti, vlada ni navedla.
Komuniciranje naj bi prevzela resorna ministrstva
Kot je danes ob obisku v ptujski bolnišnici pojasnil minister za zdravje Janez Poklukar, se z ukinjanjem klicnega centra vlade odgovornost za obveščanje prenaša na resorna ministrstva. Vse informacije, ki so vezane na posamezni resor, bodo po njegovih besedah prebivalci Slovenije lahko dobili na resornih ministrstvih oziroma v institucijah, ki na ministrstvih pokrivajo ta področja.
Strokovna vodja klicnega centra za informacije o koronavirusu prof. dr. Mojca Matičič je pred časom povedala, da je klicni center nastal kot odziv na poplavo napačnih, zavajajočih in nestrokovnih informacij, kar je označila za “pravo infodemijo”. Posebej izrazita je bila v zadnjem času na področju cepljenja. “Vsakemu mora biti omogočeno, da si zagotovi dovolj preverjenih, strokovnih, objektivnih in celovitih informacij, in stroka je tista, ki mora na vprašanja odgovarjati.”
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!