Za osrednji del prenove ljubljanske železniške postaje, ki obsega gradnjo nadhoda in nove postajne dvorane, sta prispeli dve ponudbi. Nižja je znašala 260,8 milijona evrov z DDV, danes poroča časnik Dnevnik. Direkcija za infrastrukturo je ob objavi razpisa ocenjeno vrednost navedla nekaj manj kot 167 milijonov evrov z DDV.
Ponudbi sta oddala družba VOC Celje v višini 295,2 milijona evrov z davkom na dodano vrednost (DDV) ter konzorcij SŽ – Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, Kolektor Igin, CGP in GH Holding, ki bi dela opravil za 260,8 milijona evrov z DDV.
Direkcija je ob objavi razpisa novembra lani kot ocenjeno vrednost del navedla 136,6 milijona evrov brez DDV, kar pomeni 166,7 milijona evrov z DDV.
Ker je šlo za javno naročilo po odprtem postopku, pogajanja o ceni niso predvidena, piše časnik. Če bi direkcija obe ponudbi ocenila kot previsoki, bi lahko javno naročilo zaključila brez izbora in odprla nov postopek s pogajanji brez predhodne objave.
V tem primeru bi v nov postopek javnega naročila lahko povabila oba ponudnika, če izpolnjujeta vse pogoje, in z njima izvedla en krog pogajanj ali več. Lahko pa bi se odločili tudi za ponovitev javnega naročila, piše Dnevnik.
Direkcija je gradbeno dovoljenje za osrednji del velikega projekta nadgradnje ljubljanske železniške postaje prejela oktobra.
Dela v okviru tega segmenta enega največjih trenutnih infrastrukturnih projektov v državi predvidevajo gradnjo novega nadhoda s postajno dvorano z dvigali, tekočimi stopnicami ter tekočimi trakovi za hitrejši prehod čez nadhod. Ta bo omogočal povezavo za pešce med centrom mesta in Bežigradom, natančneje z Masarykove do Vilharjeve ceste.
V postajni dvorani so predvideni prostori za prodajo kart, čakalnica za potnike, sanitarije ipd. Skupna bruto tlorisna površina predvidenih objektov nadhoda s postajno dvorano znaša 13.665 kvadratnih metrov.
Ob tem je predvidena še nadgradnja tirne infrastrukture, prenova signalnovarnostnih naprav ter rekonstrukcija obstoječega podhoda z razširitvijo za kolesarje ter dostopi na severni in južni strani in gradnjo dvigal za dostop na perone iz podhoda. Predvidena je tudi nadgradnja peronske infrastrukture s prilagoditvami za gibalno ovirane osebe.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje