Daniel Lee v svoji prvi kampanji razkril nov videz ikonične znamke Burberry

Navdih 22. Feb 202317:00
nov videz znamke burberry
Profimedia

Dva tedna pred svojo prvo modno revijo za ikonično britansko znamko Burberry je novi kreativni direktor Daniel Lee izdal kampanjo z novo vizijo blagovne znamke in preoblikoval logotip.

Kot poroča spletni medij Hypebeast Britanska modna hiša Burberry stopa v novo dobo. Odkar je modni oblikovalec Daniel Lee uradno zamenjal Riccarda Tiscija na mestu kreativnega direktorja ikonične znamke, si je prizadeval Burberry potisniti v sodobno okolje. Po štirih mesecih vodenja modne hiše bo Lee nadaljeval izvajanje novih strategij za preoblikovanje in posodabljanje Burberryja, kar bo nedvomno izzivalo tradicionalne korenine te luksuzne znamke. Za začetek novega obdobja je Burberry pred kratkim povsem očistil svoj profil na Instagramu in modni svet pustil negotov glede tega, kaj bi to lahko pomenilo. Zdaj pa je modni titan razkril svojo prvo kampanjo pod kreativnim vodstvom Daniela Leeja skupaj s povsem novim dizajnom logotipa, ki je prijetno presenetil modno javnost.

nov videz znamke burberry
Profimedia

Na spletnem mediju WWD so zapisali, da je kampanja namenjena dežnim oblačilom Burberry in predstavlja že obstoječi izdelek, ki ga ni oblikoval Lee. Zvezde, kot so Liberty Ross, Vanessa Redgrave, Raheem Sterling in Lennon Gallagher, se pojavljajo v novi kampanji, ki jo je posnel fotograf Tyrone Lebon, in s tem obeležil prihod novega kreativnega direktorja. Nova estetika znamke se želi s svojo grobostjo in spontanimi modnimi trenutki približati mlajši publiki, medtem ko nabor modelov nakazuje na željo po širini – nič nepričakovanega, torej, saj je v sodobnem svetu Burberry znamka, ki jo pozna mlado in staro.

nov videz znamke burberry
Profimedia

Lee pa je naredil še eno ključno spremembo. Kot so zapisali pri WWD, je “posodobil dizajn logotipa konjeniškega viteza, ki ga je nazadnje uporabljal Burberryjev nekdanji glavni kreativni direktor in Leejev prijatelj, Christopher Bailey. Prvotna zasnova, ki prikazuje viteza v Burberryjevi livreji, ki galopira na konju, je bila zmagovalna prijava na javnem natečaju za oblikovanje novega logotipa okoli leta 1901.”

nov videz znamke burberry
Profimedia

Prav tako je novi kreativni direktor zamenjal pisavo, ki je pred tem služila kot glavni logotip znamke. Predhodno pisavo Burberry z debelimi ostrimi robovi v sans serif pisavi sta oblikovala Peter Saville in Riccardo Tisci, Lee pa jo je zdaj nadomestil s tanjšo in mehkejšo serif pisavo v električno modri barvi. Po poročanju WWD so posodobljen dizajn navdihnile črke v arhivu Burberry iz zgodnjega 20. stoletja.

nov videz znamke burberry
Profimedia

Jonathan Akeroyd, izvršni direktor Burberryja, je med svojo prvo predstavitvijo strategije novembra lani dejal, da bo javnost okusila Leejevo estetiko Burberryja v začetku tega leta. Večkrat je tudi omenil Leeja kot redek talent z odličnimi izkušnjami pri ustvarjanju uspešnic in razburljivega oblikovalca z zelo močno 360-stopinjsko vizijo. Lee je svojo prvo kolekcijo oblačil za Burberry predstavil v ponedeljek, 20. februarja, na londonskem tednu mode.

nov videz znamke burberry
Profimedia

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.