Izvršni direktor južnokorejskega letalskega prevoznika Jeju Air, katerega letalo je v nedeljo trčilo v zid ob pristajalni stezi, je napovedal odpovedi letov in zmanjšanje prometa za največ 15 odstotkov. Kot je dejal, je bil Jeju Air v zadnjih petih letih najbolj kaznovan letalski prevoznik v Južni Koreji, ob tem pa je zatrdil, da pri pregledu letala na dan poleta niso odkrili nobenih težav.
Po nedeljski nesreči južnokorejskega letala, v kateri je umrlo 179 ljudi, je pred kamere stopil izvršni direktor letalskega prevoznika Jeju Air Kim Ji Bae. Kot poroča BBC, je napovedal, da bo letalska družba po nesreči zimski letalski promet zmanjšala od 10 do 15 odstotkov.
“Razumemo, da bo odpovedi letov še več. Kdaj bomo lahko spet povečali število letov, bo odvisno od tega, kako hitro si bomo povrnili zaupanje ljudi,” je dejal Kim. Ob tem je poudaril, da odpovedi ne pomenijo priznanja, da Jeju Air ni mogel skrbeti za vsa svoja letala.
Izvršni direktor je dejal še, da je bil Jeju Air v zadnjih letih najbolj kaznovan letalski prevoznik v Južni Koreji. “V zadnjih petih letih je družba plačala največ kazni in se spoprijela z največ upravnimi ukrepi med vsemi južnokorejskimi letalskimi prevozniki,” je po poročanju BBC dejal Kim. Pri tem je izpostavil, da so dosledno izboljševali varnostne rezultate.
Kljub priznanju je zatrdil, da so v primeru letala, ki je v nedeljo trčilo v zid ob pristajalni stezi, upoštevali vse postopke. Pojasnil je, da so njihovi piloti usposobljeni v skladu s predpisi, da pri pregledu letala na dan poleta niso odkrili nobenih težav in da niso ugotovili nobenih nepravilnosti v zvezi s podvozjem. Posnetek nesreče, na katerem letalo po trupu drsi po pristajalni stezi in trči v zid ter zagori, je namreč vzbudil ugibanja, da je za nesrečo kriva okvara podvozja in pristajalne opreme.
Dan po tragičnem strmoglavljenju je težave s podvozjem prijavilo še eno letalo te letalske družbe, zaradi česar se je vrnilo na izhodiščno letališče. Kim je danes povedal, da so letalo po pregledu razglasili za varno. Pilot je po njegovih besedah opazil napako na ohišju podvozja, šlo pa je za isti model letala.
Kim je novinarjem še zatrdil, da bo družba prevzela vso odgovornost in poskrbela za ureditev razmer. Kot prednostno nalogo pa je izpostavil podporo družinam umrlih potnikov in članov posadke, za kar naj bi si prizadevala tudi družba Jeju Air.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje