Ameriški zabaviščni velikan Disney je v drugem četrtletju letošnjega leta v primerjavi z enakim četrtletjem lani povečal čisti dobiček in prihodke. To se je zgodilo predvsem po zaslugi 72-odstotne rasti prihodkov v dejavnosti zabaviščni parki, križarjenj in hotelirstva.
Disney je ustvaril 1,41 milijarde evrov čistega dobička, prihodki pa so od drugega četrtletja lani narasli s 17,05 na 21,5 milijarde evrov. Prilagojeni dobiček brez enkratnih stroškov je znašal 1,05 evra na delnico, v drugem četrtletju lani pa 77 centov.
Tako dobiček kot prihodki so presegli pričakovanja analitikov Wall Streeta in delnice Disneyja so poskočile. V sredo so se do konca rednega dela borznega trgovanja podražile za 3,97 odstotka, v podaljšanem trgovanju po objavi rezultatov pa še za 6,78 odstotka na 116,07 evra.
Največje olajšanje med vlagatelji je zavladalo ob podatku, da je Disney v minulem četrtletju povečal število naročnikov na storitev predvajanja spletnih vsebin Disney+ na 152,1 milijona, kar je 31 odstotkov več kot lani. Skupaj s Hulujem in ESPN ima Disney tako več kot 221 milijonov naročnikov na storitve predvajanj spletnih vsebin, kar je več, kot jih ima pionir na tem področju Netflix (220 milijonov).
Disney+, Hulu in ESPN so skupaj sicer v drugem četrtletju letos ustvarili 1,1 milijarde evrov čiste izgube, ker so se povečali stroški produkcije. Ne glede na to, pa je rast števila naročnikov dobra novica za industrijo potem, ko je Netflix poročal o izgubi naročnikov.
Disney namerava za Disney+ od 8. decembra zaračunavati na mesec po 7,7 evra za vsebine z oglasi. Toliko so sedaj stale vsebine brez oglasov, za kar bo treba plačati 10,6 evra.
Dobiček Disneyja pa je bil v največji meri posledica krepkega skoka obiskov zabaviščnih parkov, križarjenj in dejavnosti, ki se nanašajo na turizem. Prihodki so narasli za 72 odstotkov na 7,4 milijarde evrov.
Disney je v svojih parkih uvedel tudi dve novi digitalni zadevi Genie+ in Lightning Lane, ki igrata vlogo vodičev. V Disneylandu pa so spet karakterji iz risank v živo, večerne prireditve in drugo, česar med pandemijo ni bilo.
Poraba na obiskovalca v zabaviščnih parkih v ZDA je od lani narasla za deset odstotkov, kar je 40 odstotkov več kot v celotnem letu 2019.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!