Oglaševanje

Dogovor z EU, ki bo potnikom omogočil hitrejše vračilo denarja ob odpovedi leta

author
STA
31. jul 2025. 19:02
odpovedani leti
Fotografija je simbolična. | Foto: PROFIMEDIA

Več spletnih potovalnih agencij, vključno z Expedio in Lastminute.com, se je po dogovoru z Evropsko komisijo zavezalo, da bodo potnikom v primeru odpovedanih letov povrnile stroške v 14 dneh. Zavezam so se že lani pridružile tudi Edreams Odigeo, Etraveli Group in Kiwi.com. Organi za varstvo potrošnikov bodo spremljali izvajanje teh ukrepov.

Oglaševanje

Več spletnih potovalnih agencij se je po dialogu z Evropsko komisijo in organi za varstvo potrošnikov zavezalo, da bodo v 14 dneh povrnile stroške odpovedanih letov. Namen je bil spodbuditi spletne potovalne agencije, da prostovoljno sprejmejo prakse, ki izboljšujejo varstvo potrošnikov in skladnost platform z zakonodajo EU.

V skladu s pravicami potnikov EU morajo letalski prevozniki, ki odpovejo let, vozovnice povrniti v sedmih dneh po tem, ko se potnik odloči za povračilo stroškov leta.

Oglaševanje

Ker je letalske vozovnice mogoče kupiti tudi prek posrednika, iz zaveze iz leta 2023 izhaja, da bodo ti kupci prejeli povračilo v največ 14 dneh.

Kot so danes sporočili v Bruslju, sta se temu zavezali podjetji Expedia in Lastminute.com. Potrošnike bosta bolje obveščali o njihovih pravicah in zagotovili, da bodo v primeru odpovedi leta s strani prevoznika v 14 dneh prejeli povračilo stroškov vozovnice.

Družba Lastminute.com bo večino zavez začela izvajati 1. julija, v celoti pa do 1. septembra, medtem ko je družba Expedia zagotovila, da so njene prakse že skladne s temi zavezami.

Oglaševanje

Korak k poštenim in konkurenčnim pogojem

V komisiji menijo, da to prispeva k ustvarjanju poštenih in enakih konkurenčnih pogojev v sektorju potovalnih letalskih prevoznikov. Ob tem so navedli, da so v okviru ukrepa iz leta 2023 te zaveze sprejele tudi družbe Edreams Odigeo, Etraveli Group in Kiwi.com. "S tem je skupno pet glavnih spletnih potovalnih agencij sprejelo enake zaveze," so poudarili.

Mreža organov za varstvo potrošnikov bo spremljala, ali sta podjetji Expedia in Lastminute.com v dogovorjenem roku pravilno izpolnili zaveze. Spremljala bo tudi izvajanje zavez družb Edreams Odigeo, Etraveli Group in Kiwi.com ter spodbujala sprejem teh zavez še pri drugih spletnih potovalnih agencijah.

Oglaševanje

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih