Evropska komisija se je odločila, da z omrežja X začasno umakne svoje oglase. "V zadnjih tednih smo na več družbenih omrežjih opazili alarmantno povečanje dezinformacij in sovražnega govora. Zato smo pristojnim službam naložili, naj na njih ne oglašujejo, saj bi se tako naše vsebine lahko pojavile v neustreznem kontekstu," je med drugim povedal tiskovni predstavnik komisije Johannes Bahrke.
Evropska komisija je začasno ustavila oglaševanje na družbenem omrežju X, saj se je na njem okrepilo širjenje dezinformacij in sovražnega govora, so danes sporočili v Bruslju. Dodali so, da smernice glede oglaševanja na družbenih omrežjih redno pregledujejo in po potrebi spremenijo.
“V zadnjih tednih smo na več družbenih omrežjih opazili alarmantno povečanje dezinformacij in sovražnega govora. Zato smo pristojnim službam naložili, naj na njih ne oglašujejo, saj bi se tako naše vsebine lahko pojavile v neustreznem kontekstu, kar pa bi vplivalo na učinkovitost komuniciranja,” je povedal tiskovni predstavnik komisije Johannes Bahrke.
Povedal je, da to velja zgolj za družbeno omrežje X, nekdanji Twitter, ki je v lasti ameriškega milijarderja Elona Muska. Informacij o prekinitvi oglaševanja na drugih omrežjih medtem nima.
Bahrke je poudaril še, da gre za interne smernice, ki jih redno pregledujejo in po potrebi spremenijo. Prekinitev oglaševanja na omrežju X je torej začasna.
Za objavljanje vsebin o svojih aktivnostih ga komisija še naprej uporablja.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje