Ljudje smo različni in vsakdo ima različne želje. A to lahko včasih zmoti kuharske mojstre in natakarje. Hrvaški kuharji so razkrili, kaj jih pri gostih najbolj (z)moti.
Številni hrvaški kuharski mojstri se strinjajo, da jim gredo najbolj na živce gostje, ki ne cenijo njihovega dela, oziroma tisti, ki mislijo, da znajo več od kuharskih virtuozov, piše Punkufer.
Eden od hrvaških kuharjev je opisal, da mu “pokrov” dvignejo tisti, ki ne spoštujejo kuharske obrti. “Spoštujem vse goste in se okoli njih zelo trudim – ne glede, kdo so. A opažam, da veliko gostov kuharjev ne spoštuje in se celo vedejo, kot da so moji lastniki,” je strnil. Drugi pa je dejal, da ga motijo prepotentni gostje. “S tira me vržejo tisti, ki so jedli v dveh restavracijah, in mislijo, da so v življenju poskusili že vse.” Enemu od kuharjev niso všeč “nekulturni gostje”.
Po pisanju portala se kuharji držijo za glavo, ko gostje naročijo, naj kakovosten kos mesa ali ribe pripravijo “well done” oziroma dobro pečen. Nekateri menijo, da s tem uničiš jed, drugi pa ne razumejo, zakaj si nekdo želi trd kos hrane. “Nekateri pravijo, da so oni tisti, ki plačajo in pojedo zrezek – tudi če bo trd kot podplat,” je eden od kuharjev povzel besede gosta.
Prav tako osebje v restavraciji moti, če rezervacije ne odpoveste, ampak le ne pridete v restavracijo. Čeprav kuharji razumejo, da imajo nekateri ljudje alergijo in posebne diete ter da je zaradi tega treba prilagoditi jed.
Kuharje razjezijo tisti, ki vztrajajo, da morajo na primer iz enolončnic odstraniti sestavino, kot je čebula. Nejevoljo povzročijo tudi gostje, ki bodo povedali, da so občutljivi na gluten, ko je jed že na mizi.
V hrvaških restavracijah opažajo še “izsiljevanje” za brezplačno hrano: na primer, ko naj bi bil prepečen burger, ko je juha preslana ali solata prekisla. Kuharji menijo, da je najbolje, da gostje hrano, če opazijo, da nekaj ni v redu, natakarjem to povedo ob prvem grižljaju in ne ko so že pojedli pol porcije.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje