Britanska luksuzna blagovna znamka Manolo Blahnik je po več kot 20 let trajajoči pravni bitki pridobila pravico do uporabe svojega imena na Kitajskem.
Luksuzni čevljar Manolo Blahnik na Kitajskem ni deloval že več kot 20 let, saj je lokalni poslovnež Fang Judžov svoje čevlje registriral pod blagovno znamko Manolo & Blahnik.
Manolo Blahnik je s svojimi stiletkami zaslovel zaradi številnih zvezdnic, ki so se odločile za to obutev, in zaradi prizorov v priljubljeni televizijski seriji Seks v mestu.
Podjetje, ki nosi ime po svojem španskem ustanovitelju, je sporočilo, da je na vrhovnem sodišču na Kitajskem, ki je tudi najvišje sodišče v državi, zmagalo, poroča BBC. Že od leta 2000 so se neuspešno borili za uporabo svojega imena na Kitajskem, ki je eden največjih svetovnih trgov.
Kristina Blahnik, nečakinja Manola Blahnika in glavna izvršna direktorica podjetja, je dejala, da je ta sodba pomembna zmaga za njenega strica, celotno družino in ekipo. Blahnik je za Financial Times povedala, da nameravajo prodajo čevljev na Kitajskem začeti prihodnje leto. “Na Kitajsko ne bomo oddirjali z raketo, ampak se bomo tja sprehodili,” je dejala.
Na Kitajskem pri blagovnih znamkah velja pravilo “kdor prvi prijavi, prvi melje”. Tako je obveljala prijava kitajskega poslovneža iz leta 1999. A zakon so spremenili tako, da zdaj upoštevajo tudi, da lahko nekateri blagovno znamko prijavijo v “slabi veri”, kar je privedlo že do nekaj odmevnih zmag mednarodnih blagovnih znamk proti kitajskim podjetjem.
Izdelki blagovne znamke Manolo Blahnik s sedežem v Veliki Britaniji so bili kitajskim potrošnikom doslej na voljo le prek spletnih platform in regionalnih trgovin na Japonskem, v Hongkongu, Singapurju, Maleziji, Tajvanu in Južni Koreji.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!