Marijana Agić Molnar je nova regionalna direktorica podjetja Direct Media United Solutions.
Marijana Agić Molnar je že od začetka kariere, ki traja že več kot 25 let, vpeta v digitalno trženje. Je strokovnjakinja trženja in podatkovnih strategij, strokovnjakinja za oblikovanje novih poslovnih rešitev z uporabo podatkov in podatkovne znanosti.
Kariero je začela kot tržna raziskovalka v takrat vodilnem podjetju za tržne raziskave Mark-Plan, nadaljevala pa v podjetju Coca Cola kot strateška vodja za raziskave in trende. Leta 2000 je ustanovila svoj prvi start up (Focus MR), podjetje se je ukvarjalo s tržnim raziskovanjem.
Dve leti kasneje je Focus MR prevzelo eno vodilnih svetovnih podjetij GrK s področja tržnih raziskav, Marijana je postala generalna direktorica za regijo Adria in nato članica upravnega odbora za upravljanje raziskav v srednji in vzhodni Evropi.
Odgovorna je bila za razvoj projektov napredne analitike in spremljanje podatkov za srednjo in vzhodno Evropo. Od leta 2019 je v svojem drugem start upu (DATA DO) na položaju izvršne direktorice, zadolžena je tudi za podatkovne strategije. Podjetjem, ki združuje podatkovno znanost z razumevanjem trga in potrošnikov, pomaga odkriti nove priložnosti in povečati prihodke. Na področju strateškega svetovanja na podlagi podatkov je sodelovala s številnimi mednarodnimi in regionalnimi podjetji: Ahold Delhaize, The Coca-Cola Company, Erste, Nelt, Molson Coors, Carlsberg, Atlantic Brands, Lidl, KFC, Phoenix Pharma. Agić Molnar je magistrirala iz ekonomije in je članica upravnega odbora IAA in je ena od ustanoviteljic AcademIAA – modula za trženjske raziskave in analitiko.
“Zelo smo veseli, da bo na čelu vodilnega agencijskega sistema v jugovzhodni Evropi Direct Media United Solutions Marijana Agić Molnar. Direct Media je močan sistem, zato smo na čelo izbrali zelo kompetentno in izkušeno strokovnjakinjo. Oglaševalski trg se počasi preoblikuje in prav uporaba podatkov pri marketinškem odločanju bo prinesla veliko spremembo na trgu. Zato je bila Marijana prava izbira. Z njenim prihodom bo mreža profesionalcev v podjetju Direct Media United Solutions pridobila dodano vrednost, še eno vejo poslovanja, postala bo še močnejša,” je povedal direktor programov, produkcije in oglaševanja United Medie Dirk Gerkens.
“Veseli me, da bom lahko vodila ekipo Direct Medie, mrežo strokovnjakov, ki jih globoko spoštujem – nekatere od njih poznam že vrsto let. Skupaj bomo okrepili vodilni položaj na srbskem oglaševalskem trgu ter ohranili in negovali tisto, zaradi česar je to podjetje tako uspešno. Poleg tega bomo razvijali nove poslovne modele ter iskali nove priložnosti za uporabo podatkov. Cilj je, da s pomočjo podatkov spremenimo način zagotavljanja storitev in pomagamo partnerjem, da bodo bolje opravljali svoje delo,” je dejala Marijana Agić Molnar. Direct Media je vodilni agencijski sistem v jugovzhodni Evropi, mreža profesionalcev v več državah: Srbiji, Črni gori, Bosni in Hercegovini, Sloveniji, Severni Makedoniji, Albaniji. V edinstvenem pristopu k trženju in komunikacijam združujejo najboljše iz medijev, kreativnosti, tehnologije in podatkov. Vsi skupaj so gibalo rasti naše blagovne znamke, ki temelji na medijskem nakupu in oglaševanju.
United Media je del skupine United Group in vodilno medijsko podjetje v jugovzhodni Evropi, ki je prisotno v osmih državah in zaposluje več kot 4.200 ljudi. Vsako leto proizvede več kot 40.000 ur originalne vsebine, ki jo vodilni mednarodni operaterji distribuirajo na trg z več kot 40 milijoni ljudi. Poleg tega ima družba v svojem portfelju 55 televizijskih postaj, od tega sedem z državno pokritostjo, in uspešen digitalni portfelj 30 spletnih portalov, šest časopisov, dve reviji in pet radijskih postaj. Podjetje ponuja tudi edinstveno oglaševalsko storitev s prodajo oglasnih mest in natančnim targetiranjem glede na ciljno skupino za izbrane kanale.
*Del skupine je tudi N1 Slovenija.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!