Na desetine ljudi čakalo pred prestižno restavracijo, a šlo je za potegavščino

Svet 19. Avg 202420:47 3 komentarji
fake ramen
Stanley Chen Youtube (Posnetek zaslona)

Na desetine ljudi je več ur čakalo v vrsti pred restavracijo v Sidneyju, kjer naj bi stregli vrhunske rezance ramen. Toda restavracija s petimi zvezdicami se je izkazala za potegavščino znanega youtuberja.

Na stotine ‘foodiejev’ in vplivnežev je ure in ure stalo v vrsti pred domnevno petzvezdično restavracijo v Sidneyju v Avstraliji, da bi pokusili “edinstveno” jed, rezance ramen. A izkazalo se je, da gre za potegavščino.

23-letni youtuber Stanley Chen iz Sydneyja se je za eksperiment odločil po slabi izkušnji z restavracijo, katere lastniki so se hvalili s svežo hrano, a je bila ta v resnici pripravljena en teden vnaprej. Obroki so stali po 40 dolarjev, kar se je Chenu zdelo trapasto. Zato se je odločil preveriti, kako naivne so množice kulinaričnih navdušencev.

Youtuber je restavracijo ustvaril iz nič, v le sedmih dneh. Najprej je posnel “vrhunske” fotografije z instantnimi rezanci ramen, ki jih je okrasil z rožami s svojega dvorišča. Nato je ustvaril spletno stran. Restavracijo je poimenoval Nise Janagaru Ramen. “Nise” v japonščini pomeni “lažen”, Janaguru pa je ime znane japonske restavracije.

rezanci ramen
Rezanci ramen (Foto: Profimedia)

Youtuber je nato posnel še Tiktok video ter poslal sporočila vrsti spletnih kulinaričnih vplivnežev in jih povabil v restavracijo. “Ker nisem hotel, da bi me kdo tožil zaradi prevare, je bil dogodek brezplačen,” je Chen povedal v svojem videu. V sporočilu je pisalo, da gre za drzno, res elegantno restavracijo, za katero očitno še nihče ni slišal. “Videli bomo, ali bodo kulinarični vplivneži objavljali novice o restavraciji, ki ne obstaja,” je dodal Chen.

Po objavi videa na Tiktoku so se mu začeli javljati vplivneži in vplivnice, ki so prosili za rezervacijo. “Imam 500 tisoč sledilcev, je to dovolj?” v objavljenem telefonskem pogovoru pove ena od njih. Chen je na “odprtje” povabil deset vplivnežev z največ sledilci, ki so z objavami privabili še na desetine ljudi, lačnih ramen rezancev.

Chen je restavracijo postavil v neki dnevni sobi, kuhinjo je zakril z zavesami, saj so tam njegovi prijatelji pripravljali instantne rezance ramen. Restavracija je bila tako prestižna, da niso imeli jedilnika, ampak so vsako stranko postregli z jedjo, ki naj bi ustrezala njihovi avri. Nekaterim so domnevno postregli ramen z gosjimi jetri, drugim s hokaido bučo s severa Japonske … a so vsi jedli povsem enake rezance iz vrečke, ki stanejo tri dolarje. Postreženi so bili v plastičnih loncih za rože, ki naj bi bili videti tradicionalno japonsko.

Na koncu so postregli 70 obrokov, toliko vrečk instantnih rezancev so namreč nabavili. Več deset ljudi je več ur zaman čakalo v vrsti pred “restavracijo”. Tisti, ki so pokusili rezance, pa so bili vsi po vrsti navdušeni nad okusom. Ko jih je “chef” vprašal, koliko bi plačali za tak obrok, so odgovorili, da od 45–50 dolarjev, nekateri pa celo 70 dolarjev.

“Ta eksperiment dokazuje, kako preprosto vam lahko restavracije prodajo nekaj navdušujočega in vam postrežejo … sranje,” video zaključi Chen.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje