Pretekli konec tedna je lastnik Twitterja Elon Musk napovedal novost, ki bo zanimala marsikaterega uporabnika tega omrežja.
Oglasi na spletu zmotijo marsikaterega uporabnika. Očitno so tudi lastnika Twitterja Elona Muska, saj je ta napovedal, da bo njegovo družbeno omrežje kmalu dobil različico brez reklam. “Oglasi na Twitterju so prepogosti in preveliki. Pripravljamo dražji naročniški paket, kjer oglasov ne bo,” je pretekli konec tedna napovedal prvi mož Twitterja.
Also, there will be a higher priced subscription that allows zero ads
— Elon Musk (@elonmusk) January 21, 2023
Musk naj bi torej razmišljal o novem naročniškem paketu, ki bi poleg drugih ugodnosti blokiral oglase. Dosedanji naročniški paket Twitter Blue, s katerim dobijo računi modro kljukico, stane osem dolarjev na mesec (okoli 7,4 evra). Naročniki dobijo poleg kljukice še številne druge izboljšave, med katerimi je tudi manjše število oglasov. Kot piše tehnološki portal The Verge, naj bi se naročnikom prikazalo 50 odstotkov manj oglasov kot ostalim uporabnikom, vendar pa ta funkcija še ne deluje.
Kontroverzni lastnik “modre ptice” je v tvitu napovedal, da bo cena novega paketa višja od sedanje, vendar pa konkretne številke ni razkril. Kot ocenjujejo pri portalu The Verge, bi lahko to bil nov Muskov poskus, da Twitterju prek naročnin zagotovi nekaj dodatnega denarja.
Podjetje ga po prevzemu potrebuje, saj so močno upadli prihodki od oglaševalcev. Ti so do nedavnega predstavljali 90 odstotkov prihodkov Twitterja, po Muskovem prihodu pa je delež padel na 40 odstotkov, poroča Guardian.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje