Evropska komisija se je lotila neobičajne promocijske kampanje, s katero želi nad Evropsko unijo navdušiti predvsem mlade. V metaverzumu so organizirali zabavo, na katero pa je kljub velikemu vložku prišlo le pet ljudi.
Oddelek Evropske komisije za pomoč tujini je za promocijo Evropske unije organiziral posebno zabavo. Ta pa se ni odvila v Bruslju, Strasbourgu ali kjerkoli na svetu, ampak v metaverzumu, navideznem svetu na spletu. Neobičajni dogodek ni požel velikega zanimanja ljudi, saj se je zabave udeležilo le pet ljudi, poroča bruseljski Politico.
I’m here at the “gala” concert in the EU foreign aid dept’s €387k metaverse (designed to attract non politically engaged 18-35 year olds — see story below). After initial bemused chats with the roughly five other humans who showed up, I am alone. https://t.co/ChIHeXasQP pic.twitter.com/kZWIVlKmhL
— Vince Chadwick (@vchadw) November 29, 2022
V oči pa zbode količina denarja, ki jo je oddelek Evropske komisije potrošil za promocijski dogodek. Za to, da so v metasvetu organizirali zabavo, so namreč odšteli 387.000 evrov, poroča portal Devex.
Evropska komisija je želela oglaševati projekt Global Gateway, s katerim namerava EU do leta 2027 porabiti 300 milijard evrov za infrastrukturne projekte v državah v razvoju. Kot so pri Komisiji pojasnili za omenjeni portal, je bila promocijska zabava v metasvetu namenjena mladim, njen glavni namen pa seznaniti ljudi, stare med 18 in 35 let s tem, kaj EU počne na svetovni ravni.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje