Po prijetju morilca direktorja zdravstvene zavarovalnice UnitedHealthcare je restavracija verige McDonald’s, kjer se je aretacija zgodila, na Googlu začela prejemati kopico slabih ocen in žaljivih komentarjev. Zadeva je šla tako daleč, da jih je Google začel brisati.
Restavracija verige McDonald’s v kraju Altoona se je po ponedeljkovi akciji policije, ki je tam prijela 26-letnega Luigija Mangioneja, obtoženega za umor izvršnega direktorja zdravstvene zavarovalnice UnitedHealthcare Briana Thompsona, znašla pod plazom jeznih komentarjev in slabih ocen na Googlovem brskalniku. Kot piše tiskovna agencija Reuters, je šla zadeva tako daleč, da je Google žaljive ocene in komentarje začel brisati.
V pojasnilu so pri Googlu navedli, da so žaljive ocene in komentarji kršili njihova pravila. Kot so pojasnili za Reuters, je v pravilniku določeno, da morajo ocene odražati pristno izkušnjo in da bo odstranjena vsaka vsebina, ki je bila z več računov objavljena za manipulacijo skupne ocene neke storitve ali podjetja.
V primeru McDonald’sove restavracije v Altooni je šlo prav za to. Slabe ocene in komentarji so se pojavili zaradi dogodka, ki ni povezan z dejanskim delovanjem restavracije, ampak s tem, da so tam prijeli morilca direktorja zdravstvene zavarovalnice. “Ta restavracija ima v kuhinji podgane, zaradi katerih boste zboleli, in zavarovalnica tega ne bo pokrila,” vsebino enega od komentarjev navaja Reuters.
Umor Briana Thompsona je v ZDA sprožil val jeze in ogorčenja ljudi, ki so izjemno nezadovoljni s sistemom zdravstvenega zavarovanja. Ljudje so na družbenih omrežjih in v medijih delili svoje zgodbe o primerih, ko so zavarovalnice zavračale poplačilo stroškov zdravljenja, jim zaračunavale dodatne stroške ali pa kritje stroškov nujne operacije odpovedale tik pred zdajci.
UnitedHealthcare je po poročanju portala radia NPR največja zasebna zavarovalnica v ZDA, ki je poleg komercialnih zavarovanj vpeta tudi v državni program medicare. Nekatere od zgodb in očitkov so se nanašale neposredno na to zavarovalnico.
Zaradi jeze in občutka nemoči je marsikdo v svojih zapisih celo izražal naklonjenost morilcu direktorja zavarovalnice, saj ga vidijo kot junaka in upornika nepoštenemu sistemu. K temu naj bi kazali napisi na tulcih izstreljenih nabojev, na katerih je pisalo “deny, defend, depose” oziroma v prevodu “zavrni, brani, zavrzi”. Tri besede naj bi povzemale taktiko zavarovalnic, ki odlašajo in zavračajo izplačila zavarovalnin in svoje odločitve nato branijo na sodišču.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje