Američan je bil neprijetno presenečen, ko je ugotovil, da je za okvaro njegovega terenca krivo dizelsko gorivo, ki ga je natočil na bencinski črpalki. Dodaten šok je doživel, ko mu je servis za popravilo izstavil račun.
Konec marca je Američan Jared Guynes nič hudega sluteč zavil na bencinsko črpalko, da bi v svojega terenca znamke GMC 2500HD Duramax natočil dizelsko gorivo. Ko je nadaljeval pot, je njegov avto po le okoli 30 kilometrih obstal.
Vlečna služba ga je odpeljala do servisa, tam pa so ugotovili, da je natočeno dizelsko gorivo vsebovalo vodo. Ko so sistem za gorivo prečistili in zamenjali filtre, pa so ugotovili, da bo treba celoten sistem za gorivo zamenjati. In to na razmeroma novem avtomobilu, saj je imel prevoženih le 35.000 kilometrov.
Novo neprijetno presenečenje je sledilo, ko so mu izstavili račun za dobrih 20.500 dolarjev (okoli 19.000 evrov). Kot opisuje, je bil račun tako visok ne samo zaradi menjave celotnega sistema z novim, temveč tudi zaradi visokih stroškov dela. Kompleksnost popravila na njegovem terencu je namreč zahtevala najboljšega mehanika. Tudi pridobivanje novih delov ni bilo enostavno, pojasnjuje.
V obupu se je zato takoj obrnil na bencinski servis, kjer je gorivo natočil, in se skliceval na določbo v njihovi politiki poslovanja, ki med drugim navaja tudi, da strankam zagotavljajo “zajamčeno gorivo”.
“To določilo sem videl že prej, vendar nikoli nisem natančno vedel, kaj točno pomeni. To pomeni, da vam zagotavljajo, da ne boste imeli težav z vozilom zaradi goriva, ki vam ga prodajo,” je v objavi na družbenem omrežju Facebook zapisal Guynes.
Trajalo nekaj tednov, a bencinski servis je poravnal svoje obveznosti
Po predložitvi poročila o okvari in izjavi pooblaščenega mehanika so se nato na bencinski črpalki strinjali, da mu krijejo stroške popravila. Ker je vse skupaj trajalo že zelo dolgo, se je sprva bal, da bo ostalo le pri obljubi, po več kot mesecu dni čakanja, pa so mu celotne stroške nato dejansko tudi poravnali.
Čeprav je moral na denar čakati nekoliko dlje časa, je bil Guynes hvaležen črpalki, da so se držali dogovora in profesionalno rešili situacijo. Je pa v objavi zapisal, da je med reševanjem svojega zahtevka ugotovil, da je podobna usoda doletela tudi nekaj drugih voznikov.
“Seveda bi si želel, da bi postopek tekel hitreje, a nekatere stvari zahtevajo svoj čas. Nisem jezen. Sem hvaležen. Ni mi bilo treba vložiti zahtevka, stopiti v stik z zavarovalnico ali celo poročati o podrobnostih popravila svojega avtomobila. Moj terenec se pelje točno tako kot pred okvaro,” je dodal. Zagotovil je tudi, da bo pri njih še naprej točil gorivo.
In kako je, če se vam to zgodi v Sloveniji? Podoben primer se je pred časom zgodil tudi na eni izmed slovenskih bencinskih črpalk, ko je iz polnilne ročke za bencin tekel dizel. Trgovec z gorivom je takrat zagotovil, da so oškodovanim strankam povrnili celotno škodo, ki je bila sicer nižja kot v zgoraj opisanem primeru.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje