Kar je bilo pred nekaj leti skoraj nepredstavljivo, zdaj postaja resničnost. Na Netflixu se bodo med filmi in serijami predvajali oglasi. Gre za novost, ki jo je ponudnik pretočnih vsebin napovedoval že nekaj časa. Cenejša različica Netflixa z oglasi prihaja v nekatere države že 3. novembra. Po poročanju tujih medijev so takšno odločitev sprejeli, da bi prehiteli vse bolj uspešno platformo pretočnih vsebin Disney+.
Pred nekaj leti bi si težko predstavljali, a ameriški ponudnik pretočnih vsebin Netflix, ki se v zadnjem letu ubada z upadom naročnikom, uresničuje svoje napovedi.
Operativni direktor Netflixa Greg Peters je v četrtek sporočil, da bodo 3. novembra na nekaterih zahodnih trgih začeli ponujati paket ‘Basic with ads’ (‘Osnovno z oglasi’, op.a.). Stal bo sedem ameriških dolarjev (kar je približno sedem evrov) na mesec in bo na voljo v Avstraliji, Braziliji, Franciji, Italiji, na Japonskem, Južni Koreji, Kanadi, Mehiki, Nemčiji, Španiji, Veliki Britaniji in Združenih državah Amerike (ZDA).
Po besedah Petersa bodo gledalci v cenejši verziji na uro gledane vsebine prejeli štiri do pet minut oglasov, posamezna oglasna vsebina pa naj ne bi trajala več kot pol minute. Predvajala naj bi se pred in med televizijskimi oddajami ter starejšimi filmi, medtem ko naj bi se pri novih filmih oglasi predvajali le pred začetkom filma, piše CNN.
Kar zadeva kakovost pretočnih vsebin, bo najvišja ločljivost v paketu omejena na slabšo resolucijo (720 pikslov), približno deset odstotkov vsebin, ki so na voljo danes, pa več ne bo na voljo. Obenem bo ogled vsebine omejen le na eno napravo hkrati. Zaradi oglasov si naročniki ne bodo mogli prenesti vsebin, da bi si jih kasneje ogledali brez internetne povezave. Zdaj še sicer ni jasno, katerih vsebin na cenejši različici ne bo, se bo pa kot običajno to prilagajalo verziji, ki je prilagojena območu naročnikov.
Preostale tri plačljive verzije brez oglasov (Basic, Standard, Premium za 10, 15 in 20 ameriških dolarjev mesečno) ostajajo nespremenjene.
Po besedah direktorja oglaševanja Jeremija Gormana bo naročnikom oglasov na platformi omogočen “doseg raznolikega občinstva, vključno z mlajšimi gledalci, ki vse pogosteje ne gledajo televizije”. Za ciljno usmerjanje oglasov k ustreznemu občinstvu pa bo Netflix od ljudi, ki se bodo odločili za cenejšo možnost, zbiral podatke o spolu in datumu rojstva.
Netflix naj bi se za zgodnejši datum odločil zaradi konkurenčne platforme Disney+, ki bo 8. decembra predstavila z oglasi podprt paket Disney+ Basic.
Platforma pretočnih vsebin Netflix se spopada z velikimi pritiski. Če je bila med pandemijo, ko je bil velik del sveta zaprt doma in priklopljen na ekrane, veliki zmagovalec, je v drugem četrtletju letošnjega leta izgubila skoraj milijon naročnikov. V Netflixu tako zdaj upajo, da bodo s cenejšo različico znova pritegnili nove naročnike in morda spodbudili tiste, ki si gesla delijo s prijatelji in družino (po oceni podjetja bi teh lahko bilo tudi sto milijonov), da prenehajo uporabljati račune drugih in plačajo svojo naročnino.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!