Znane so nove podrobnosti obsežnega hrvaškega projekta, v katerem bodo zgradili nov most na Krk. Ta bo dvonadstropni, imel pa bo štiri vozne pasove in tudi železnico.
Projekt novega mostu na otok Krk je hrvaška vlada začela pripravljati letos. Po poročanju hrvaških medijev pa ga lahko postavimo ob bok mostu na Pelješac, kjer je bil glavni in odgovorni projektant Slovenec Marjan Pipenbaher.
Družba Hrvaške avtoceste (HAC) je zdaj predstavila grafični prikaz novega mostu na Krk, iz katerega je razvidno, da bo omogočal večji prometni pretok, kar naj bi rešilo poletne zastoje, ko se proti Krku vijejo dolge kolone turistov, poroča Večernji list.
Most bo imel tako cestne pasove kot tudi železnico in bo segal do novega pristaniškega terminala v Omišljah. Sam most čez morje bo dolg okoli 850 metrov, prometni del projekta pa ne predstavlja le mostu, temveč tudi viadukt čez dolino v dolžini okoli 900 metrov in predor v dolžini okoli 740 metrov.
Novi most naj bi bil dvonadstropni – v “zgornjem nadstropju” bo tekel cestni promet, medtem ko bo železnica v “spodnjem nadstropju”.
Most bodo predvidoma zgradili nekoliko južneje od obstoječega mostu in ne bo prečkal otoka Svetega Marka, ampak bo potekal na najkrajši zračni razdalji med celino in Krkom. Povezovalna trasa se bo podobno kot zdaj začela na vzhodu Črišnjevskega zaliva in bo potekala do polotoka, kjer stoji utrdba Maltempo.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje