
Meta bo oktobra ustavila oglaševanje političnih vsebin na svojih platformah v EU, med katere sodijo tudi Facebook, Instagram in WhatsApp. Tehnološki velikan je za takšno odločitev okrivil evropsko uredbo, ki da ustvarja nevzdržno raven zapletenosti in pravne negotovosti. Uredbo EU o preglednosti in ciljnem oglaševanju političnih vsebin določa, da morajo politični oglasi jasno navajati ključne informacije o sponzorjih, ceno in tehniko ciljnega oglaševanja.
Oglaševanje
Tehnološko podjetje Meta je danes sporočilo, da bo z oktobrom ustavilo oglaševanje političnih vsebin na svojih platformah v Evropski uniji.
"To je težka odločitev, ki smo jo sprejeli kot odziv na novo uredbo EU o preglednosti in ciljnem oglaševanju političnih vsebin (TTPA). (...) Na žalost TTPA uvaja pomembne dodatne obveznosti za naše procese in sisteme, ki ustvarjajo nevzdržno raven zapletenosti in pravne negotovosti za oglaševalce in platforme, ki delujejo v EU," je sporočilo podjetje.
Oglaševanje
Po navedbah Mete od oktobra v EU ne bo več dovoljeno oglaševanje političnih in volilnih vsebin, saj da nova uredba postavlja "neizvedljive zahteve". EU medtem vztraja, da skuša s svojimi pravili glede oglaševanja političnih vsebin okrepiti preglednost spletnega oglaševanja po aferi s Cambridge Analytica.
Omenjeno britansko podjetje je namreč dobilo dostop do osebnih podatkov več deset milijonov uporabnikov Facebooka, ki jih je nato izrabilo za ciljno politično oglaševanje, zlasti med ameriškimi predsedniškimi volitvami leta 2016 in referendumom o brexitu.

Nova regulacija EU bo tako vplivala na oglaševanje na Metinih platformah Facebook, Instagram, pa tudi na WhatsAppu. Meta pri tem opozarja, da ni "edino podjetje, ki je bilo prisiljeno v takšno situacijo". Google je denimo že lani napovedal, da bo z oktobrom ukinil politično oglaševanje v EU zaradi "znatnih novih operativnih izzivov in pravnih negotovosti".
Oglaševanje
Uredba TTPA je v veljavo stopila aprila 2024, vendar bo večina njenih določb v celoti začela veljati 10. oktobra. Cilj je med drugim preprečiti manipulacije z informacijami in tuje vmešavanja v volitve. V skladu s pravili bodo morali politični oglasi jasno navajati ključne informacije, kot so njihovi sponzorji, volitve, na katere se nanašajo, ceno in tehnike ciljnega oglaševanja, piše portal Euronews.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje