
Ste se kdaj med vožnjo spomnili, da ste pozabili potni list in ste se morali zato vrniti ponj? Podobno se je zgodilo pilotu letalske družbe United Airline, ki je moral obrniti letalo, potem ko se je spomnil, da je potni list pozabil v Los Angelesu.
Letalo Boeing 787 letalske družbe United Airlines, ki je pretekli konec tedna poletelo iz Los Angelesa proti Šanghaju, je bilo prisiljeno obrniti in prekiniti let, potem ko so ugotovili, da eden od pilotov pri sebi ni imel potnega lista. Let UA 198, ki je z 257 potniki in 13 člani posadke poletelo z losangeleškega letališča LAX, je približno dve uri po vzletu obrnilo nazaj in pot nadaljevalo proti San Franciscu, poroča portal FlightAware.
“Pilot s seboj ni imel potnega lista,” so sporočili z letalske družbe. “Organizirali smo novo posadko, ki je naše potnike še isti večer odpeljala na cilj. Potniki so prejeli bone za obroke in odškodnino.” Let z novo posadko je v Šanghaju pristal s približno šesturno zamudo.
Jang Šuhan, ena od kitajskih potnic, je za CNN povedala, da je po zvočniku slišala pilotov “zelo razočaran glas”, ki je dejal, da je “pozabil potni list”. Po pristanku v San Franciscu je Jang prejela dva bona v skupni vrednosti 30 dolarjev, ki ju je porabila za obrok v japonski restavraciji na letališču. Kot je še dejala, je na spletni strani družbe United Airlines vložila zahtevek za odškodnino in bila obveščena, da lahko odgovor pričakuje v 14 dneh.
Čeprav ji je nepričakovana zamuda porušila ponedeljkove službene obveznosti, je dejala, da ceni pilotovo iskrenost. A veliko drugih potnikov ni bilo tako razumevajočih – številni so se pritoževali na platformi RedNote, kitajski različici Instagrama, kjer so bili komentarji polni ogorčenja.

“Kako ga lahko nekdo tako polomi pri svojem delu?” je zapisano v eni najbolj všečkanih objav, ki naj bi jo objavil potnik s tega leta.
Zamude pa niso prizadele le potnikov na letu UA 198. Zaradi incidenta so zamudo utrpeli tudi potniki povratnega leta UA 199 iz Šanghaja v Los Angeles.
Poslovnež iz Šanghaja, ki je zaradi zasebnosti želel ostati neimenovan, je za CNN povedal, da je bil njegov let proti ZDA zamaknjen za okoli šest ur, zaradi česar je moral spremeniti povezovalni let. “Zelo sem razočaran,” je dejal po pristanku v Los Angelesu v nedeljo zvečer. “Zaradi zamude sem moral prestaviti vse načrte za ponedeljek, kar je zelo neprijetno.”
“Pomanjkanje discipline”
“To je (za United) precej sramotno,” je bil za CNN kritičen Šukor Jusof, ustanovitelj singapurskega svetovalnega podjetja Endau Analytics, ki se ukvarja z analizo letalske industrije. Poudaril je, da je takšna napaka za prevoznika, kot je United, “neopravičljiva” in kaže na “resno pomanjkanje discipline”.
United Airlines je ena največjih letalskih družb na svetu, ki po lastnih navedbah vsako leto prepelje približno 140 milijonov potnikov na več kot 300 destinacij po šestih celinah.
Šukor je za CNN še dejal, da bi lahko ta primer “nepazljivosti” družbo drago stal. Ne le zaradi izgubljenega goriva, ki ga je bilo treba izpustiti pred preusmeritvijo, temveč tudi zaradi kompenzacij potnikom in izgube zaupanja. Čeprav so številne letalske nesreče ameriških letalskih prevoznikov v minulih mesecih sprožile vrsto pomislekov glede varnosti, pa je po besedah Šukorja v tem primeru šlo predvsem za kršitev internega protokola.

Prejšnji teden je denimo ortodoksni judovski potnik vložil tožbo proti United Airlines, ker naj bi ga pilot med letom iz Mehike v Houston v ZDA nasilno odstranil iz stranišča, ko je trpel za zaprtjem, in tako drugim razkril svoje genitalije.
Potnica New Jerseyja pa je bila medtem kritična do letalske družbe United, saj je od nje zahtevala, da pred vzletom letala odstrani dihalno cev njenega sina. Njen videoposnetek o tem dogodku je na omrežju TikTok zbral več kot 1,3 milijona ogledov.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!