Do smrtonosne nesreče vlaka na Bavarskem pred skoraj enim letom je prišlo zaradi poškodovanih betonskih pragov.
Poškodovani betonski pragovi naj bi bili glavni razlog za smrtonosno železniško nesrečo na Bavarskem pred enim letom, ugotavlja danes objavljeno vmesno poročilo nemških zveznih preiskovalcev. Preiskava iztirjenja, v katerem je umrlo pet ljudi, še 78 oseb pa je bilo poškodovanih, se medtem nadaljuje, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
Preiskovalci iz pristojnega zveznega urada BEU so na kraju nesreče odkrili poškodbe na betonskih pragovih in znamenja, da so zaradi tega popustile tirnice. “To je vse, kar je bilo do zdaj ugotovljeno,” je danes povedal tiskovni predstavnik BEU. “Preiskave o vzrokih nesreče so veliko obsežnejše in še potekajo,” je še dodal po navedbah dpa.
Vlak, na katerem je bilo v času nesreče okrog 140 potnikov, se je 3. junija 2022 iztiril v vasi Burgrain blizu gorskega letovišča Garmisch-Partenkirchen. Iz slednjega je potoval proti Münchnu, v nesreči pa so se prevrnili trije vagoni.
V nesreči so preminule štiri ženske in en najstnik, med ponesrečenci pa je bilo še 16 huje ranjenih.
BEU ne ugotavlja morebitne kazenske odgovornosti v zvezi z nesrečo, s tem se namreč ukvarjajo münchenski tožilci. Ti preiskujejo štiri uslužbence nemškega nacionalnega železniškega operaterja Deutsche Bahn (DB), ki jih sumijo povzročitve smrti iz malomarnosti.
DB je ob tem v sredo sporočil, da bodo zamenjali okoli 480.000 betonskih pragov.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje