Po številnih napakah McDonald’s umika naročanje s pomočjo umetne inteligence

Svet 19. Jun 202412:58 1 komentar
McDonalds
Foto: PROFIMEDIA

Zaradi številnih napak bo ameriška veriga restavracij s hitro prehrano McDonald's ukinila tehnologijo za naročanje, ki temelji na umetni inteligenci. Sistem naročanja je bil v uporabi v več kot 100 restavracijah v ZDA.

Ameriška veriga restavracij s hitro prehrano McDonald’s bo iz svojih restavracij v ZDA, ki ponujajo nakup in prevzem prehrane iz avtomobila, umaknila orodja za naročanje, ki jih poganja umetna inteligenca. Na spletu so namreč zakrožili primeri številnih napak v sistemu, med drugim dodajanje slanine sladoledu.

Kot poroča nemška tiskovna agencija dpa, sistem naročanja, ki ga je razvil ameriški računalniški velikan IBM, za obdelavo naročil uporablja funkcijo prepoznavanja glasu. V ZDA so ga začeli testirati leta 2021, v uporabi pa je bil v več kot 100 restavracijah živilskega velikana.

Zanesljivost sistema se je po vrsti videov in spletnih objav o njegovih napakah zdaj znašla pod vprašajem. Ob napačnem prepoznavanju glasu je denimo prišlo do dodajanja slanine sladoledu, v nekem primeru se je na naročilu znašlo za več 100 dolarjev piščančjih medaljonov.

McDonald’s je zato franšizojemalcem naročil, naj tehnologijo odstranijo, in sicer že do konca julija. V izjavi za javnost so v podjetju izrazili prepričanje, da obstajajo priložnosti za širše raziskovanje rešitev glasovnega naročanja prek umetne inteligence. Posledično verjamejo, da bo ta tehnologija prej ali slej del njihove prihodnosti.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje