Prometna policija na Bavarskem se je konec leta ukvarjala z nevsakdanjim incidentom. Na avtocesti je skušala zaustaviti voznika, ki se kljub zvočnim signalom policije ni zaustavil. Sirene namreč ni slišal, saj je za volanom zaspal, v avtu znamke Tesla pa je bila vključena funkcija avtopilota.
Nemška prometna policija se je konec prejšnjega leta ukvarjala s precej nevsakdanjim dogodkom. Blizu bavarskega mesta Bamberg je skušala zaustaviti voznika tesle, a se ta kljub policijskim sirenam ni ustavil. Lov za voznikom je trajal dobrih 15 minut, v uradni izjavi pa je bavarska policija dejala, da je vozilo vzdrževalo stalno razdaljo od policijskega vozila in vozilo s hitrostjo 110 kilometrov na uro.
“Policisti so med lovom opazili, da je bil sedež voznika nagnjen, voznik pa je imel zaprte oči, medtem ko rok ni imel na volanu vozila,” so še zapisali v uradni izjavi. “To je le še okrepilo naša ugibanja, da je nadzor nad vozilom prepustil avtopilotu in zaspal,” so še dodali. Po 15-minutnem zasledovanju se je moški končno zbudil in sledil navodilom policije.
Policija je 45-letnika poleg tega osumila, da je bil v vozilu pod vplivom prepovedanih substanc, v njegovem vozilu pa so našli “obtežilnik za volan”, napravo, ki posnema težo rok na volanu. Voznik je bil obtožen ogrožanja javnega prometa, začasno pa so mu odvzeli tudi vozniško dovoljenje.
Cestnoprometni predpisi v Nemčiji sicer določajo, da morajo vozniki avtonomnih vozil vselej obdržati nadzor nad vozilom. Maja lani pa so zakonodajalci v Nemčiji napovedali, da bodo kmalu sprejeli nova pravila za avtonomna vozila, vključno s pravili za avtonomne avtobuse brez voznikov.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje