Trgovci uporabljajo najrazličnejše psihološke trike, s katerimi nas želijo prepričati k čim večjemu nakupu. Ste se kdaj vprašali, zakaj so nekateri nakupovalni vozički nekoliko nagnjeni?
V trgovinah se nič ne zgodi po naključju. Trgovske verige po pisanju portala Fenix uporabljajo različne trike, ki kupce spodbujajo k čim večjim nakupom.
No, naključje ni niti, da so nekateri nakupovalni vozički nekoliko nagnjeni. Veste, zakaj?
Po pisanju omenjenega portala se za naklonom skriva subtilen trik, s katerim trgovci želijo kupce spodbuditi, da v voziček naložijo čim več izdelkov.
Med nakupovanjem, ko voziček potiskate pred seboj, gledate naravnost ali na stran. Zaradi nagiba vozička že kupljeni izdelki zdrsnejo proti vam in ostanejo na najnižji točki. Zaradi tega učinka izdelki izginejo iz vašega dejanskega vidnega polja ali se zdijo znatno manjši. Gledano od spredaj, poševno dno naredi voziček večji in prostornejši, piše Fenix.
Če je torej voziček še razmeroma prazen, lahko daje vtis, da kupec potrebuje več izdelkov, da napolni voziček in tako doseže občutek sitosti in zadovoljstva. To dojemanje pa lahko kupce pripelje do tega, da kupijo več izdelkov, kot so sprva načrtovali.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje