United Media, vodilno medijsko podjetje v jugovzhodni Evropi, je skupaj z Novo TV gostila polfinalni krog ocenjevanja za mednarodne nagrade emmy.
United Media, ki je del vodilne telekomunikacijske in medijske družbe United Group, že tretje leto zapored gosti ta prestižni dogodek.
Dogodek je potekal vzporedno s puljskim filmskim festivalom in je bil poklon domačim in mednarodnim televizijskim produkcijam na Hrvaškem.
Nova TV in United Media sta zbrala številne strokovnjake iz sveta televizije, produkcije in zabavne industrije.
V kategoriji za najboljšo moško vlogo so svoje ocene podali Agapi Kefalogianni, direktorica kanala Novacinema v Grčiji, Zrinka Jankov, odgovorna urednica Nove TV ter igralci številnih serij in filmov – Momčilo Otašević, Slavko Sobin, Ivana Roščić in Almir Kurt. Igralske nastope sta ocenjevala tudi izkušena znana režiserja Daniel Kušan in Josip Žuvan, producentka Ivana Vasilina ter igralka, režiserka in producentka Nikki Bohm. Žiriji za polfinalno ocenjevanje v kategoriji za najboljšo moško vlogo se je pridružila direktorica prodaje izvirnih vsebin in koprodukcije United Media Tatjana Pavlović, sicer tudi članica Mednarodne akademije televizijskih umetnosti in znanosti.
Finalisti v vseh 16 kategorijah bodo izbrani septembra, zmagovalci 52. mednarodne nagrade emmy pa bodo razglašeni 25. novembra v New Yorku.
Polfinalnemu ocenjevanju je sledil nepozaben zvezdniški večer, ki ga je povezovala televizijska voditeljica in zvezda Nove TV Mia Kovačić.
Nova TV in United Media sta povabili na gala zabavo En Blanc v puljski grad ”Kaštel”, kjer so slavili strokovnjaki iz sveta televizije in kreativne industrije, predstavniki mesta Pulj in puljskega filmskega festivala. Dogodek je ponovno potrdil odličen položaj Hrvaške kot destinacije za nacionalne in mednarodne televizijske produkcije.
Generalna direktorica United Groupa in članica Mednarodne akademije televizijske umetnosti in znanosti Viktorija Boklag je ob tem poudarila, da so v United Groupu ponosni, da so lahko del ustvarjalne skupnosti. “Da lahko praznujemo izjemne dosežke na področju televizijske produkcije. Naša medijska enota United Media je ustvarila več kot 40 serij, ki močno odmevajo pri našem občinstvu in širše. Naše produkcije so bile prirejene in lansirane v več kot 60 držav po vsem svetu, kar dokazuje, da je prizadevanje za kakovostno pisanje in pripovedovanje zgodb tisto, zaradi česar so te vsebine relevantne. Še naprej bomo sodelovali z najboljšimi v ustvarjalni industriji, da bi še naprej navdihovali,” je poudarila.
Medtem direktorica družbe United Media Aleksandra Subotić dodaja, da je jugovzhodna Evropa postala pomembno ustvarjalno središče za pripovedovanje zanimivih zgodb. “V United Medii letno ustvarimo več kot 40 tisoč ur izvirnih vsebin, ki jih na več kot 50 televizijskih kanalih posredujemo 40-milijonskemu trgu. Postali smo prednostni partner za televizijske produkcije v regiji in še naprej bomo vlagali v kakovostne lokalne vsebine,” je poudarila Subotić.
Direktor ocenjevanja emmy pri Mednarodni akademiji za televizijsko umetnost in znanost Nathaniel Brendel se je zahvalil Boklag in ekipi za ponovno organizacijo polfinalnega ocenjevanja. Poudaril je, da so tovrstni dogodki sestavni del tekmovanja za mednarodne nagrade emmy.
V družbi United Media so prepričani, da je spodbujanje mladih talentov pomemben del trajnostnega dela v ustvarjalni industriji. Družba aktivno spodbuja razvoj mladih talentov v regiji. Zmagovalci specializiranih tekmovanj so deležni programov pod vodstvom izkušenih mentorjev. Ena takšnih pobud je program “Make the Scene!”, ki ga organizirata United Media in Puljski filmski festival. Na slavnostni prireditvi v Pulju so bili prisotni tudi mentor delavnic za kreiranje scenarija, priznani grški scenarist Nikos Panajotopulos, ter cenjeni člani žirije tega natečaja – Goran Bogdan, Nataša Buljan in Mišo Mogorović. Talent z najboljšim scenarijem za televizijsko serijo prejme 10.000 evrov nagrade in lahko skupaj z United Medio nadaljuje projekt.
*United Media posluje v osmih državah in ima v svojem portfelju 55 televizijskih programov, vključno z N1 in Novo TV, dnevne časopise, kot sta Danas in Nova, ter številne radijske postaje. N1 Slovenija, Forbes Slovenija in Sportklub Slovenija so del United Medie, ki je v lasti skupine United, del katere je tudi Telemach.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!