Sredinski otoki v Lidlu, kjer so na voljo različni pripomočki, postajajo "postaje za prepir". Vsaj tako pravi šef britanske izpostave Lidla, ki je dejal, da otoki z različnimi pripomočki privlačijo predvsem moške.
Živilske trgovine že dolgo ne prodajajo več le živil. V njih lahko kupimo praktično celotno belo tehniko, pripomočke za vrt, za osebno nego, šolske potrebščine in podobno. Določene prodajalne imajo na policah v sredini prostora posebne otoke, ki ponujajo tako rekoč vse – tudi to, česar nismo vedeli, da potrebujemo, pa na koncu kupimo.
Da je priljubljenost teh otokov velika, pričajo pogosto izropane police. Zdaj je to potrdil tudi šef supermarketa Lidl v Združenem kraljestvu Ryan McDonnell, ki je dodal še, da so na omenjenih otokih z različnimi pripomočki najpogostejši kupci moški. “Pogosto smo priča parom, ki se pričkajo, ker so moški pobegnili do polic s pripomočki in kupili stvari, ki jih morda že imajo,” je dejal za BBC.
Na začetku omenjeni trgovec ni imel teh sredinskih otokov, uvedel jih je šele v zadnjih letih. Kot še razlaga McDonnell, so kupce v prvih letih prepričali predvsem z mletim mesom in prigrizki. Po spremembi postavitve – s tem so bližje vhodu prestavili tudi pekarno – so začeli opažati skok v prodaji.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!