Ločevanje med zasebnimi in komercialnimi sporočili bo odslej lažje.
Aplikacija za sporočila Viber bo po novem omogočila lažje ločevanje med zasebnimi sporočili, torej tistimi od prijateljev, družine in znancev, ter komercialnimi sporočili podjetij in trgovcev. Prav tako bo enostavneje kontaktirati podjetje ali trgovino, poroča tehnološki portal CNET.
Prva nova funkcija, ki jo uvaja aplikacija, je poslovni poštni predal, v katerega bodo samodejno preusmerjena sporočila dostavnih služb, bank, trgovin in podjetij. Predalnik bo deloval kot nekakšna mapa za vsa ta sporočila, a bo lahko uporabnik klepete iz njega kadarkoli premaknil na glavno stran, če bo želel. Sprememba bo uporabnikom dostopna takrat, ko prvič prejme takšno komercialno sporočilo, ali pa z najnovejšo posodobitvijo.
Druga nova funkcija bo, kot še piše CNET, omogočila, da uporabniki v glavnem iskalniku aplikacije najdejo račune trgovin in podjetij. Odprla se jim bo stran iskanega podjetja, na kateri bo naveden naslov, telefonska številka, kontaktni podatki in povezava do Viber klepeta.
Aplikacija Rakuten Viber – kakor se uradno imenuje od prevzema japonskega telekomunikacijskega podjetja Rakuten – ima po podatkih Statiste po svetu več kot milijardo uporabnikov.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!