V Baltimoru se po ladijski nesreči pripravljajo na začetek del pri odstranjevanju ruševin v nesreči porušenega mostu. Največji žerjav na vzhodni obali ZDA, ki lahko naenkrat dvigne tudi tisoč ton tovora, še ni pričel z deli, saj potapljači še vedno iščejo trupla štirih delavcev.
Promet skozi enega največjih pristanišč ZDA ostaja prekinjen za nedoločen čas, po zrušitvi avtocestnega mostu pa so velike težave s prometom tudi na kopnem. Odstranjevanje ovir in popravilo mostu bo uvodoma po napovedih predsednika ZDA Joeja Bidna kril zvezni proračun.
Zvezna vlada skupaj z žerjavom, ki lahko naenkrat dvigne tisoč ton, na kraj nesreče pošilja tudi več kot tisoč inženirjev v okvirju vojaškega inženirskega korupusa. Dela se še ne bodo začela, saj potapljači še vedno iščejo trupla štirih delavcev, ki so v času torkove nesreče na mostu izvajali vzdrževalna dela. Doslej so našli dve trupli, takoj po nesreči pa so iz reke Potapsco potegnili dva preživela.
Uradniki vlade so povedali, da bodo najprej razrezali zvite ostanke mostu in odstranili ruševine, da lahko spet sprožijo ladijski promet. Dela bodo trajala več mesecev, promet po vodi pa bi lahko znova stekel v nekaj tednih. Zvezna vlada je odobrila uvodnih 60 milijonov dolarjev izrednih sredstev za kompleksno čiščenje in obnovo, stroški gradnje novega mostu pa bi lahko dosegli milijardo dolarjev, poroča AFP.
Prizadete so tudi linije za križarjenja. Družba Royal Caribbean, ena od štirih križarskih družb, ki uporabljajo baltimorski terminal je sporočila, da je ladjo Vision of the Seas preusmerila v Norfolk v Virginiji.
Izvršni direktor Združenja za upravljanje dobavnih verig Abe Eshkenazi je za CNN povedal, da so dobavne verige v državi danes bolj odporne zaradi izkušenj in dela opravljenega z velikimi težavami po koncu pandemije covida-19.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!