V Madridu bodo zaradi podražitev energentov zmanjšali število obratujočih vlakov. V času konic bo vozilo za štiri odstotke vlakov manj. Potnike ob tem mirijo, da bo manjše število vlakov povzročilo zgolj nekajsekundne zamude in ne bo vodilo v prepolne vlake.
Madridski sistem podzemnih železnic je v boju proti vse višjim cenam energentov zmanjšal število obratujočih vlakov, je v teh dneh sporočilo podjetje, ki upravlja podzemno železnico v španski prestolnici. Javno podjetje je število obratujočih vlakov v povprečju zmanjšalo za deset odstotkov.
V času konic so število vlakov zmanjšali za štiri odstotke, kar pomeni, da jih bo po novem vozilo 311 in ne več 324, so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP sporočili iz podjetja Metro de Madrid. “Gromozanske cene energije so Metro prisilile v sprejem ukrepov, ki bodo vsakodnevno prispevali k prihrankom podjetja,” je dejal predstavnik za stike z mediji.
Podjetje ob tem potnike miri, da bo manjše število vlakov povzročilo zgolj nekajsekundne zamude in ne bo vodilo v prepolne vlake, saj je število potnikov še vedno precej manjše, kot je bilo pred pandemijo covida-19.
Tako kot preostala Evropa se tudi Španija sooča z dvigom cen energentov, pri čemer so se dnevni stroški za energente Metro de Madrida s 120.000 evrov zvišali do 800.000 evrov. Račun za elektriko podjetja je tako letos februarja znašal 12,2 milijona evrov, medtem ko je lani februarja 3,4 milijona evrov, pravijo v podjetju.
Vendar po nekatere organizacije in politiki že opozarjajo, da so višje cene energentov zgolj izgovor, ki bo vodil v večjo uporabo avtomobilov in večje onesnaževanje, je še navedla AFP.
Madridski metro sistem je sicer s 300 postajami eden največjih v Evropi.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!