Eurospin je edini trgovec v Sloveniji s prestižnimi priznanji kakovosti

author
N1 AUTHOR
14. feb 2025. 13:35
>
19. feb 2025. 13:36
produkt leta 2025, eurospin
Foto: promocijska fotografija | Foto: promocijska fotografija

Kakovost določenih Eurospinovih izdelkov je bila potrjena tudi v letu 2025. Pečat Izbran produkt trgovskih znamk leta potrjuje kakovost in izbor kupcev. Zagotavlja zaupanje in preference potrošnikov v Sloveniji, ki so jih prepoznali proizvajalci oziroma ponudniki. S pridobljenimi prestižnimi odličji se Eurospin uvršča ob bok največjih in klasičnih trgovcev v Sloveniji.

Raziskava je bila izvedena v decembru 2024 in januarju 2025, vključevala pa je skupni vzorec 2.000 udeležencev, ki predstavljajo reprezentativni vzorec Slovenije. Raziskavo je izvedel Treetz, pod metodološkim nadzorom podjetja Deloitte.

Med nagrajenimi izdelki so bio mandljev napitek, gumi bonboni z okusom manga, instantni rezanci s piščančjo juho, kmečka suha klobasa, kozji sir v rezinah, piščančje safalade, testenine zviti polži, sadni tekoči jogurt z okusom jagode, radler z okusom grenivke in čistilo s kisom v spreju. 13. februarja je v ljubljanskem hotelu Grand Plaza Hotel potekala 13. slavnostna podelitev nagrad. Ob prejemu desetih odličij je Natalija Pagon, vodja marketinga, poudarila: »Priznanje kupcev je največja nagrada in potrditev, da smo na pravi poti. Poleg nizkih cen je inovativen razvoj produktov naša največja konkurenčna prednost in pomembna vrednota skupine Eurospin. Trendi in potrebe kupcev nam narekujejo tempo sprememb in veseli nas, kadar zadenemo v polno.«

1739526095-od-leve-proti-desni-Peter-Poles-Natalija-Pagon-Jure-Kumljanc-1024x683.jpg
Peter Poles, Natalija Pagon in Jure Kumljanc (Foto: promocijska fotografija) | Peter Poles, Natalija Pagon in Jure Kumljanc (Foto: promocijska fotografija)



Poleg kakovosti izdelkov, se Eurospin ponaša tudi z visoko stopnjo prepoznavnosti na slovenskem trgu. Nedavno so prejeli tudi nagrado Superbrands Slovenija 2025, ki prepoznava le največje in najpomembnejše blagovne znamke. Predvsem se je, glede na leto 2024, v tem letu povečalo zaupanje v blagovno znamko, kar dokazuje uspešno strateško usmeritev podjetja in pozicioniranje v trgovski branži. »V očeh potrošnikov smo bili dolga leta definirani kot diskontni trgovec. Tržne raziskave dokazujejo, da kupci na nas gledajo drugače, predvsem z višjo mero zaupanja in prepričanja, da smo najugodnejša trgovina z lastnimi blagovnimi znamkami v Sloveniji. Največja nagrada za nas je zadovoljen kupec, ki se v trgovino rad vrača,« je ob tem dodal Matjaž Komar, generalni direktor podjetja Eurospin Eko d.o.o..

1739526199-od-leve-proti-desni-Jure-Kumljanc-Tamara-Slapar-Natalija-Pagon-in-Gregor-Gorenc-1024x683.jpg
Jure Kumljanc, Tamara Slapar, Natalija Pagon in Gregor Gorenc (Foto: promocijska fotografija) | Jure Kumljanc, Tamara Slapar, Natalija Pagon in Gregor Gorenc (Foto: promocijska fotografija)



Med drugimi, za Eurospin nedavno pridobljenimi, priznanji kakovosti še vedno odmevajo nagrade zlata priznanja 16-ih pekovskih izdelkov, Best Buy za zamrznjene ribe in morske sadeže. Marmelade in džeme, sire, testenine ter suhomesnate izdelke, priznanje zmagovalec testa Zveze Potrošnikov Slovenije za najboljšo kavo v kapsulah in odličja sejma AGRA 2024 z dvema bronastima, osmimi srebrnimi, sedmimi zlatimi in tremi šampionskimi medaljami.

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih