Študija analize učinkov delovanja podjetja na slovensko gospodarstvo, ki jo je za Lidl Slovenija ob 15-letnici delovanja podjetja izvedel Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani (CPOEF) kaže, da narodnogospodarski učinki podjetja Lidl Slovenija glede na podatke iz obdobja 2018 do 2021 presegajo njegove neposredne učinke na trg.
To pomeni, da vsak evro, ki ga Lidl Slovenija plača dobaviteljem, skozi celotno dobavno verigo slovenskega gospodarstva ustvari skoraj 80 centov nove dodane vrednosti. Prek te verige pa Lidl v Sloveniji poleg svojih zaposlenih dodatno podpira še približno 4000 delovnih mest.
Dobavitelji prek Lidla ustvarjajo dodatno povpraševanje
Študija CPOEF kaže, da je za vsak evro Lidlovega povpraševanja pri dobaviteljih, katerih izdelki so na voljo v Lidlovih trgovinah, ustvarjenega za 1,58 evra agregatnega povpraševanja v slovenskem gospodarstvu. To pomeni, da vsak evro, ki ga Lidl plača dobaviteljem, omogoči še dodatnih 58 centov povpraševanja.
Lidl dobaviteljem odpira vrata v Lidlovo mednarodno prodajno mrežo
Sodelovanje z Lidlom Slovenija ima odlične učinke tudi na slovenske dobavitelje, ki na tak način lahko dobijo tudi priložnost na tujih trgih. Izdelke lokalnih dobaviteljev izvažajo že v 26 držav, v katerih delujejo podjetja iz Skupine Lidl, število dobaviteljev, ki preko njih izvažajo, pa iz leta v leto narašča. V minulem letu je tako 40 slovenskih dobaviteljev preko Lidla izvozilo za več kot 60 milijonov evrov blaga.
Lidl nadaljuje s širitvijo mreže trgovin
V Lidlu Slovenija še napovedujejo, da bo bodo tudi v letu 2023 nadaljevali širitvijo mreže trgovin. Tako načrtujejo, da bodo ob koncu poslovnega leta s svojimi lokacijami še bliže slovenskim kupcem. Ravno te dni so odprli svojo 65. trgovino v Sloveniji in 10. v prestolnici – Lidl Masarykova. S širitvijo svojih lokacij ostajajo pomemben spodbujevalec rasti in razvoja slovenskega gospodarstva ter generator novih delovnih mest.