Risbice na priljubljenem napitku kažejo na pomembnost duševnega zdravja otrok

Oglas 16. Sep 202410:27 0 komentarjev
promocijska fotografija

Ko pogledate otroško risbico, vidite veliko več, kot se vam zdi na prvi pogled. Vsak motiv, ki ga izberejo, vsaka barva in oblika, vsaka razdalja ali bližina med predmeti in bitji na njej … vse nekaj pove o otrokovem (trenutnem) stanju in počutju.  

Ko nam še ne znajo verbalno pojasniti in izraziti, kako se počutijo in kaj doživljajo, otroci to nezavedno naredijo prek ustvarjanja oziroma risanja. Z njim se sproščajo, raziskujejo zunanji in svoj notranji svet ter izražajo čustva, občutja in misli. Z risbico otrok tako rekoč neverbalno razlaga svet okrog sebe in vse, kar ta v njem vzbuja.

Risba nam o otroku lahko pove več kot tisoč besed

Še posebno pomembno je to dejstvo seveda pri otrocih, ki imajo kakršnekoli težave doma in/ali v šoli oziroma kjerkoli v svojem okolju. Prek njihovega ustvarjanja lahko namreč prepoznamo, kaj se z otrokom v resnici dogaja.

Pa vendar lahko na tej točki pride do začaranega kroga, kajti otroci brez spodbudnega, zdravega in varnega okolja ne morejo razviti svojega polnega kreativnega potenciala, odrasli pa smo tako prikrajšani za zelo pomembne informacije o njegovem čustvenem in duševnem stanju.

promocijska fotografija

Skrb za duševno zdravje otrok

Eden izmed ključnih členov za doseganje spodbudnega, zdravega in varnega okolja je skrb za otrokovo duševno zdravje. Zato je Cedevita letos v svoji družbeno odgovorni kampanji Bodi TU. Bodi CE. podprla Zvezo prijateljev mladine Slovenije, najbolj prepoznavno in zanesljivo organizacijo za otroke, mlade in družine, ki deluje na področju celotne Slovenije. Sodelovati želi namreč pri ozaveščanju javnosti o pomenu skrbi za duševno zdravje ter dodatno prebuditi iskrico kreativnosti med mladimi.

Vsi bomo lahko videli kreativna sporočila otrok

Cedevita se je letos tako odločila, da bo v svoji kampanji dala možnost prav otrokom. V sodelovanju s strokovnjaki in umetniki je organizirala kreativne delavnice, na katerih so otroci in mladi pod vodstvom psihologov Gabrijele Ištuk, Alberta Mrgole, Leone Bortas Hetler in učiteljice Ane Kovačič z OŠ Zalog ob strokovnih nasvetih umetnikov Hane Tintor in Marka Borote naslikali čudovite slike, ki bodo krasile posebno izdajo kozarcev Cedevita.

Brezmejna domišljija otrok je s tem dobila svoje platno, ki ga bomo lahko občudovali vsi, ki imamo radi Cedevito in ki nam je predvsem pomembno, da se poskuša poskrbeti za otroke, ki si vsi po vrsti zaslužijo lepo otroštvo v spodbudnem, varnem in zdravem okolju.

promocijska fotografija

»Rezultati dela in delovanja Zveze prijateljev mladine Slovenije govorijo sami zase in resnično se sijajno dopolnjujemo v enaki viziji in želji – da smo tukaj za naše mlade, ki jim bo morda ravno umetnost pomagala, da se izrazijo in poiščejo pomoč, če jo potrebujejo,« je ob novi kampanji Bodi TU. Bodi CE. povedala Svetlana Babič, vodja blagovne znamke Cedevita za Slovenijo.

Zveza prijateljev mladine Slovenije deluje od leta 1953, njen temeljni cilj pa je izboljšati kakovost življenja otrok, mladostnikov in družin ter zastopati in uresničevati​ njihove interese in potrebe ter ščititi njihove pravice.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!