Trg se ohlaja, investicija v spletno stran bo nujna

Oglas 13. Jan 202515:37 1 komentar
promocijska fotografija

Trg se ohlaja, napovedi so vedno bolj pesimistične. Podjetja se pripravljajo na zmanjšanje obsega poslovanja, zmanjšanje stroškov in iskanje učinkovitih rešitev, vendar je v takšnih okoliščinah ključno, da ne zanemarimo enega najpomembnejših prodajnih kanalov – spletne strani.

Kakovostna spletna stran je več kot le vizitka; je vaš najmočnejši zaveznik v boju za stranke in posel

Slovenski podjetniki pogosto podcenjujejo moč digitalne prisotnosti, kar se v času recesije lahko izkaže za usodno napako. Kakovostna in moderna spletna stran namreč ni zgolj digitalna vizitka podjetja, temveč učinkovito orodje za pridobivanje strank, krepitev prepoznavnosti in zaupanje v blagovno znamko. Digitalna agencija noviSplet opozarja, da lahko prav učinkovita izdelava spletnih strani in druge digitalne rešitve podjetjem pomagajo prebroditi gospodarsko krizo.

Prenova spletne strani pri agenciji noviSplet

Ne čakajte, da vas recesija preseneti. Podjetja, ki se danes odločajo za posodobitev ali prenovo spletnih strani, so korak pred konkurenco.

Že danes investirajte v digitalne rešitve, ki vam bodo omogočile uspešno poslovanje tudi v nepredvidljivih časih. Agencija noviSplet je že 20 let eno vodilnih slovenskih podjetij z največjo bazo referenc v Sloveniji in kar 1.500 aktivnimi spletnimi stranmi podjetij vseh branž in velikosti. Več na www.noviSplet.com.

Izdelava spletnih strani, spletne trgovine (B2C) in B2B prodajni portali digitalno oglaševanje

Slaba spletna prisotnost = izguba potencialnih novih strank

V gospodarsko težjih razmerah podjetja postajajo previdnejša pri izbiri dobaviteljev in poslovnih partnerjev. Konkurenca se intenzivno preverja in iščejo najboljše rešitve. Če spletna stran vašega podjetja ni dovolj privlačna, ne omogoča enostavnega dostopa do informacij in kontaktnih podatkov ali pa celo ni optimizirana za mobilne naprave, se podjetja pogosto odločijo za sodelovanje s konkurenco, ki ima spletno prisotnost urejeno in zato delujejo bolj zanesljivo. Kvalitetna spletna stran ne le privablja obiskovalce, temveč jih tudi zadrži in prepriča, da izberejo vas. Spletno mesto, ki ni posodobljeno ali ne ustreza sodobnim trendom, vam lahko dela več škode kot koristi.

promocijska fotografija

Nepremišljeno »metanje denarja« v oglaševanje

V zadnjem času že opažamo, da podjetja vse več denarja vlagajo v oglaševanje, torej v družbena omrežja, kot so Facebook, Instagram in LinkedIn, pa tudi v tradicionalne kanale. V obdobju recesije se bo to še bolj okrepilo. Podjetja bodo namenila ogromne zneske za to, da privabijo čim več strank/poslovnih partnerjev, vendar pogosto pozabljajo, da morajo ti oglasi nekam voditi.

Če potencialno stranko na koncu oglaševalske poti pričaka nepregledna, zastarela ali “podrta” stran, vse vložene investicije v oglaševanje hitro postanejo neučinkovite. To je podobno, kot če bi intenzivno oglaševali frizerski salon, ko pa stranka vstopi, je prostor umazan, stoli pa so polomljeni. Tovrsten vtis takoj odbije obiskovalca, ne glede na to, kako dober je bil oglas. Prav zato je ključnega pomena, da je spletna stran dovršena in ustrezno pripravljena, da dopolnjuje vse marketinške napore za pritegnitev strank/poslovnih partnerjev.

Ponosno predstavite vse svoje zmožnosti

V digitalni agenciji noviSplet poudarjajo, da mora dobra spletna stran s privlačnim in sodobnim dizajnom, ki jasno prikazuje vse dejavnosti podjetja, tega predstaviti v najboljši luči. Ni pomembna le lepota strani, gre za uporabnost, hitrost, kakovostne vsebine in enostaven dostop do informacij.

Nabor vaših storitev naj bo strukturiran in pregledno opisan z vsemi informacijami, ki jih stranka potrebuje, to pa naj bo dopolnjeno z vašimi referencami in primeri uspešnih projektov, ki kažejo zaupanje.

Na primer za distributerska oziroma trgovska podjetja je ključen online prodajni asortima v obliki spletnega kataloga. Zakaj? Ker stranke najprej iščejo po spletu in se hitreje odločijo za sodelovanje, če imajo na voljo vse potrebne podatke o izdelkih, kot da bi za to morale navezati stik in čakati, da ji pošljete kataloge PDF, cenike in druge dodatne informacije.

promocijska fotografija

Primer B2C trgovinewww.skerjanc.shop

promocijska fotografija

Prikaz ponudbe B2Bwww.plevnik.eu 

Priporočeno je, da je vaša spletna stran obogatena z interaktivnimi elementi, kot so obrazci za povpraševanje, kalkulatorji za izračun stroškov ali konfiguratorji izdelkov, ki uporabnikom omogočajo enostavno in prijetno izkušnjo, vam pa olajšajo delo.

promocijska fotografija

Klikabilni prikaz hotelskih rešitevwww.smarteh.si 

Čas je, da razdelite »jajca v več košar«

Marsikatero podjetje ima ustaljen posel osredotočen le na nekaj večjih dobaviteljev in kupcev. Glede na nove razmere na trgu se je treba pripraviti na nove kupce in poslovanje tako čim bolj razpršiti. Pri tem manevru pa odlična spletna stran igra ključno vlogo, saj bo morebitnim novim potencialnim kupcem vaše podjetje in ponudbo predstavila v najboljši možni luči.

promocijska fotografija

Referenčni primeri digitalne agencije noviSplet – www.novisplet.com

Pripravite se na recesijo z investicijo v splet

Medtem ko se večina podjetij sooča z zmanjšanjem stroškov, strokovnjaki iz digitalne agencije noviSplet svetujejo ravno nasprotno: pametno investirajte v svojo spletno prisotnost. Kakovostna spletna stran ni strošek, temveč naložba. Z optimizacijo uporabniške izkušnje, enostavno navigacijo in izboljšanjem hitrosti nalaganja strani lahko dramatično povečate konverzije.

Pri vsem tem pa ne smemo pozabiti, da v povprečju več kot 60 % uporabnikov interneta do spletnih strani dostopa s pomočjo mobilnih naprav, kar pomeni, da je pri snovanju in izdelavi spletne strani izpopolnjena mobilna verzija res nujna. Če vaše spletno mesto ni dobro prilagojeno mobilnim napravam, izgubljate dragocene stranke, ki ne bodo tratile časa z nepregledno ali počasno stranjo.

Kaj lahko storite ZDAJ?

Ne čakajte, da vas recesija preseneti. Podjetja, ki se danes odločajo za posodobitev ali prenovo spletnih strani, so korak pred konkurenco. Z učinkovito spletno prisotnostjo boste bolje pripravljeni na morebitno krizo, lažje pridobivali nove posle ter zadržali obstoječe stranke.

Zato je ključna odločitev, da že danes investirate v digitalne rešitve, ki vam bodo omogočile uspešno poslovanje tudi v nepredvidljivih časih.

Za več informacij obiščite novisplet.com ali nas kontaktirajte in preverite več kot 1500 referenc na https://www.novisplet.com/reference.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Priporočeno vsebino