V podjetju Harvey Norman odprli iskreno razpravo o voditeljstvu

Oglas 19. Mar 202517:18 0 komentarjev
Vid Brezočnik

V podjetju Harvey Norman so v sodelovanju z organizacijo ONA VE gostili izjemno odmeven dogodek "Kako ustvarjamo močne vodje", ki je privabil širok spekter udeležencev – od študentov do izkušenih direktorjev iz različnih panog. Namen dogodka je bil spodbuditi iskreno razpravo o voditeljstvu, preizkušnjah in odgovornostih, ki jih prinaša, ter o tem, kaj dejansko pomeni biti dober vodja.

Biti vodja pomeni delati z ljudmi – in to je največja odgovornost

Panelna razprava je gostila priznane sogovornike: Marka Verdeva, direktorja podjetja Mikro+Polo, dr. Jasno Mikić Ljubi, strokovnjakinjo za enakost spolov in delovno okolje, Sanjo Likar, mag., generalno vodjo marketinga za CEE regijo pri podjetju Harvey Norman, ter Žigo Obolnarja, generalnega vodjo oddelka računalništva in telefonije pri podjetju Harvey Norman. Pogovor je moderirala Mateja Malnar Štembal, predsednica ONA VE, ki je s svojim prepoznavnim stilom ustvarila odprto in dinamično vzdušje.

V uvodnem delu so panelisti razkrili, kdo so njihovi vzorniki, in hitro ugotovili, da se vse začne doma – v družini, bodisi pri vzgoji, ki so jo prejeli, bodisi pri vrednotah, ki jih zdaj predajajo naprej svojim otrokom.

Razprava se je nato usmerila v vprašanje, ali so vodstvene sposobnosti prirojene ali pridobljene. Strinjali so se, da biti dober operativec ne pomeni nujno biti dober vodja. “Voditeljstvo pomeni delati z ljudmi, in to je ena največjih odgovornosti, ki jih lahko prevzameš,” je izpostavila Sanja Likar in dodala, da je empatija ena ključnih lastnosti močnih vodij: “Vodja ni tisti, ki vedno ve vse odgovore, ampak tisti, ki zna poslušati, povezovati ljudi in jih usmerjati k skupnemu cilju.”

Vid Brezočnik

Dobrih vodij ne delimo na moške in ženske, temveč na dobre in slabe

Ena ključnih ugotovitev dogodka je bila, da dobre vodje niso ne moški ne ženski – so preprosto dobri ali slabi. In kdo je dober vodja? Tisti, ki zna prepoznati lastne šibkosti, prositi za pomoč in se obkrožiti z ljudmi, ki mu pri tem lahko pomagajo.

Marko Verdev je izpostavil pomen zaupanja v voditeljstvu: “Včasih se počutim kot aktivist, čeprav to nisem. Ampak v svojem podjetju strmim k temu, da je vsak lahko točno to, kar je – brez prilagajanja ali skrivanja. Če ni zaupanja, noben poslovni odnos ne more obstajati.”

Dr. Jasna Mikić Ljubi je opozorila na vpliv jezika v poslovnem okolju: “Besedo ‘prodajalec’ večinoma samodejno povezujemo z moško figuro, čeprav vključuje tudi ženske.” Podobno – obstaja ženski izraz za besedo ‘modrec’? “Takšnih nevidnih ovir je v jeziku ogromno, a se jih pogosto niti ne zavedamo.”

Teme enakosti spolov v tehnološkem sektorju se je dotaknil Žiga Obolnar, ki vodi oddelek računalništva in telefonije v podjetju Harvey Norman: “Res je, da je tehnologija tradicionalno moška panoga, a v moji ekipi so tudi ženske na visokih položajih, ki vsak dan dokazujejo, da je to zgolj stereotip.” Poudaril je, da je ključno ustvariti okolje, kjer so priložnosti dostopne vsem, ne glede na spol.

Interaktivni format, ki je presegel klasične panele

Dogodek ni bil klasična panelna razprava, temveč prostor za aktivno sodelovanje občinstva. Udeleženci so ob zajtrku dobili priložnost, da tudi sami sodelujejo pri oblikovanju razprave – na podstavkih za kavo so jih pričakala vprašanja, ki so jih spodbujala k razmisleku in pogovoru. Številni so se vključili v debato in se pridružili panelistom kar na kavču, s čimer je dogodek pridobil posebno, skoraj domače vzdušje.

Vid Brezočnik

“Želeli smo ustvariti prostor, kjer se lahko sproščeno pogovarjamo o voditeljstvu in vrednotah, ki jih nosimo kot vodje, sodelavci in ljudje. Današnji pogovor je pokazal, kako pomembno je, da se o teh temah pogovarjamo in si izmenjujemo izkušnje,” je ob zaključku poudarila Maja Račič, koordinatorka odnosov z javnostmi pri podjetju Harvey Norman.

V zaključku so si bili organizatorji in gostje enotni – iskrene razprave o voditeljstvu, vrednotah in odgovornosti so potrebne, saj oblikujejo prihodnje generacije vodij. In to ni bil zadnji takšen dogodek – glede na odziv in uspeh so v podjetju sklenili, da bodo zagotovo pripravili še več podobnih priložnosti za povezovanje in soustvarjanje boljšega poslovnega okolja.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!

Priporočeno vsebino