Zbirka trendov in raziskav, ki uspešno povezuje trgovce s potrošniki

Oglas 04. Okt 202413:07 0 komentarjev
Profimedia

Pečat Izbran produkt/znamka/trgovina že leta predstavlja ekosistem potrošniškega certificiranja, ki omogoča vpoglede v mnenja kupcev, raziskave ter podatke, vse to pa veliko pripomore k odnosu med trgovci in potrošniki oz. zadovoljstvu na obeh straneh. Zdaj pa je nastala še zbirka novosti in trendov, namenjena kot celovita informacija vsem, ki jih učinkovito potrošništvo zadeva.

Pečat Izbran produkt/znamka/trgovina je projekt, ki se je skozi leta izkazal kot odlična rešitev tako za produkte in blagovne znamke kot za trgovine in oglaševanje. Letošnjo edicijo pa so pospremili s še nekaj izjemnimi novostmi v sami raziskavi in seveda s poudarkom na novi in inovativni aplikaciji za testiranje treetz.

Zbirka lokalnih in globalnih trendov, novosti v industriji in tudi statistik v povzetku ugotavlja, da odnos trgovec-kupec danes v središče vsekakor postavlja potrošnika ter da je vse bolj odvisen tudi od digitalnega povezovanja s poudarkom na maloprodajnih medijih.

V preteklosti so tržno ponudbo narekovali trgovci, danes pa povpraševanje in izbiro narekujejo potrošniki, ki poganjajo trg. Ob tem je jasno, da so blagovne znamke zaradi družbenih medijev vse bolj transparentno na očeh potrošnikov, zato se morajo razvijati ter postati tudi bolj pregledne, sledljive in trajnostne.

Nekatere ugotovitve iz zbirke dejstev:

• Inovativna raziskava blagovne znamke Pečat med drugim ugotavlja, da so letos v večini evropskih držav kupci manj osredotočeni na varčevanje pri nakupih, kot so bili leta 2023, ker se je inflacija upočasnila.

• V primerjavi z letom 2019 so bile marže v letu 2023 nižje tako za trgovce kot za FMCG podjetja.

• Kar zadeva trajnost in vzdržnost blagovnih znamk, je bil dosežen napredek, a je pred nami še dolga pot.

• Maloprodajni mediji še naprej rastejo – objave ter promocijska sporočila v vseh oblikah in različicah napovedujejo še bolj pospešeno rast.

• Pričakuje se, da bo vse bolj rasla tudi spletna dostava živil in obrokov.

Zakaj je za blagovne znamke in trgovce dobro, da uporabljajo pečate:

• Pečat Izbran produkt leta je namenjen izdelkom in storitvam slovenskih znamk, ki se želijo izpostaviti kot novi, prenovljeni, inovativni, spremenjeni.

• Pečat Izbrana znamka zaupanja izpostavlja zaupanje potrošnikov v blagovno znamko.

• Pečat Izbrana trgovina leta je namenjen trgovskim verigam in trgovinam, da jih uporabniki priporočijo drugim kupcem.

• Pečat Izbran produkt trgovske znamke izpostavlja nove, prenovljene, inovativne izdelke in storitve trgovskih blagovnih znamk.

PRODUKT LETA

Pečati so v resnici tudi najboljši zavezniki za pridobivanje tržnih deležev, njihov pomen med slovenskimi kupci pa je več kot očiten:

• 65 % kupcev prepoznava pomen pečatov.

• 80 % kupcev je že videlo pečat.

• 81 % trdi, da so produkti/znamke/trgovine s pečati najboljša izbira v posamičnih kategorijah.

Raziskave so pokazale, da je uporaba pečata najbolj učinkovit način pritegovanja pozornosti:

• 39 % slovenskih kupcev bi izdelek ali storitev s pečatom kupilo oz. preizkusilo pred ali namesto svoje običajne izbire.

• 9 od 10 slovenskih kupcev reagira na pečat.

• 65 % kupcev v Sloveniji ocenjuje pečat Izbran produkt leta kot boljšo komunikacijo od kateregakoli drugega pečata na trgu ali navedbe novo.

Tudi podjetja zaupajo pečatu:

• 91 % globalnih podjetij zaupa metodologiji in raziskavi projekta pečat.

• 85 % podjetij se globalno vrača z nominacijami.

Ekosistem potrošniškega certificiranja Pečat Izbran produkt/znamka/trgovina je torej izjemno marketinško orodje za izdelke in storitve široke potrošnje, blagovne znamke in trgovine.

PRODUKT LETA

In še ena letošnja odlična novost: APLIKACIJA treetz

Aplikacija za testiranje treetz je zmogljivo orodje, ki trgovcem, proizvajalcem in oglaševalcem nudi vpogled v njihove ključne demografske kategorije ter omogoča tudi interakcije s potrošniki na mobilnih napravah in po spletu.

Gre za ultimativni način vpogleda v mnenje kupcev: merjenje in vrednotenje privlačnosti in zadovoljstva z izdelkom pri realnih kupcih v realni situaciji nakupnega procesa in skozi celoten nakupni proces.

Trenutno je v aplikaciji v Sloveniji prijavljenih že več kot 500 uporabnikov, globalno jih je že več kot 3 milijone.

PRODUKT LETA

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!