Pol stoletja zablode: znana igračka ni mačka

Magazin 04. Avg 202413:34 0 komentarjev
Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA

Milijoni oboževalcev ljubke bele mucke brez ust sploh niso vedeli, da Hello Kitty sploh ni to, kar so mislili.

Še vedno krasi mnoga oblačila, šolske torbice, zvezke, peresnice, njene slike visijo po številnih otroških sobah, njene nalepke in celo tetovaže je mogoče videti marsikje.

Generacije otrok so jo oboževale. Pa ne le otrok, mnogi jo obožujejo še danes, ne glede na leta. Ena najbolj ikoničnih podob sodobnega sveta, Hello Kitty, je letos praznovala 50 let.

A ob njenem Abrahamu je kot eksplozija odjeknila novica, da Hello Kitty sploh ni to, kar so milijoni mislili da je.

“Hello Kitty ni mačka,” je za jutranjo oddajo ameriške televizije NBC, “Today” (“Danes”) povedala Jill Koch, višja podpredsednica marketinga in upravljanja blagovnih znamk pri japonskem podjetju Sanrio, ki je lastnik blagovne znamke. “Pravzaprav je majhna deklica, ki tehta za tri jabolka in je pet jabolk visoka. Odraščala je v predmestju Londona s svojo sestro dvojčico Mimmy, njunimi starši in celo lastno hišno mačko.”

@todayshow Fact #1 is Hello Kitty Is NOT a cat, but a little girl originally from London! #HelloKitty ♬ original sound – TODAY Show

Njena izjava se je kot blisk razširila po družbenih omrežjih in presenetila dobesedno milijone.

Izjava Koch je samo na TikToku zbrala več kot 31 milijonov ogledov in skoraj 70.000 komentarjev. Skoraj vsi izražajo presenečenje ali celo nejevero.

“Ima mačja ušesa in brke,” piše ena od pretresenih uporabnic. “Če ima ušesa kot mačka, brke kot mačka, je verjetno res le majhna deklica,” se je pošalil drugi.

Ni Japonka, ampak Britanka

Mnogi so presenečeni tudi nad tem, da je Hello Kitty, katere ime pomeni “Zdravo, mucka”, v resnici Britanka. Mnogi namreč menijo, da je Hello Kitty Japonka ali pa da od tam v resnici prihaja. Vsaj slednje je res. Hello Kitty je leta 1974 ustvarila japonska oblikovalka Juko Šimizu, lastnik njene podobe in blagovne znamke pa je, kot rečeno, podjetje Sanrio, eden od velikanov japonske zabavne industrije.

Hello Kitty Hello Kitty
Hello Kitty je letos praznovala 50 let (Foto: PROFIMEDIA)
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA
Hello Kitty Hello Kitty
Foto: PROFIMEDIA

Prve Hello Kitty so na tržišče prišle kot vinilne denarnice za kovance. Najprej so bile ciljna publika prednajstniške deklice, vendar je v začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja blagovna znamka postala zanimiva tudi za najstnike in odrasle.

The New York Times jo je označil za “fenomen globalnega trženja,” piše Wikipedia. Prodaja izdelkov z njeno podobo pa je še pred desetimi leti podjetju Sanrio navrgla 8 milijard dolarjev.

Zanimanje za Hello Kitty na svetovni ravni sicer že nekaj let upada, vendar pa prihodki iz prodaje njene podobe še naprej ostajajo visoki.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!