Nekdaj priljubljeni proizvajalec posod Tupperware v finančnih težavah

Gospodarstvo 11. Apr 202314:03 0 komentarjev
Tupperware
Profimedia

Nekoč priljubljeni proizvajalec plastičnih posod za shranjevanje Tupperware se je znašel v finančnih težavah. Delnice podjetja so v preteklem letu padle za 90 odstotkov, vodilni v podjetju pa se ukvarjajo predvsem z nezmožnostjo približevanja mlajšim kupcem.

Delnice podjetja Tupperware so včeraj padle za skoraj 50 odstotkov. Razlog? “Precejšen dvom o sposobnosti podjetja, da nadaljuje” in obvestilo, da s finančnimi svetovalci išče sredstva, da bi se obdržalo na površju. To so pri Tupperwaru navedli v regulativni dokumentaciji, ki so jo predložili v petek zvečer, poroča CNN.

Kot so sporočili, jim bo zmanjkalo denarja za financiranje projektov, če ne zagotovijo dodatnih financ. Podjetje naj bi preučevalo možnost odpuščanj, prav tako pregleduje nepremičninski portfelj, kjer bi potencialno lahko privarčevalo nekaj denarja.

Newyorška borza je opozorila, da obstaja nevarnost, da bi delnice podjetja umaknili, saj niso predložili letnega poročila. Direktor podjetja Miguel Fernandez je v sporočilu za javnost zapisal, da družba dela vse, kar je v njeni moči, da bi ublažila posledice nedavnih dogodkov, in sprejema takojšnje ukrepe za iskanje dodatnega financiranja in izboljšanje finančnega položaja. “Tupperware se je podal na pot preoblikovanja poslovanja, današnji dan pa pomeni ključni korak pri reševanju našega kapitalskega in likvidnostnega položaja,” je še pisalo v sporočilu za javnost.

Prodajni analitik in direktor podjetja GlobalData Retail Neil Saunders je za CNN povedal, da Tupperware trenutno omejuje več težav, med njimi upad števila prodajalcev in kupcev ter nezmožnost povezovanja znamke z mlajšimi generacijami. “Podjetje je bilo nekoč valilnica inovacij na področju kuhinjskih pripomočkov, a je izgubilo svojo prednost,” je še dodal Saunders.

Tupperware
Profimedia

Podjetje s 77-letno tradicijo se že leta bori, da bi ohranilo svoj položaj med konkurenco, predvsem s privabljanjem mlajših kupcev z izdelki, ki bi bolj sledili trendom. Da bi svoje izdelke postavilo na voljo širšim množicam, je lani začelo sodelovanje z ameriško verigo trgovin Target, kar naj bi mu pomagalo pristopiti k mlajšim kupcem. Njihov načrt je bil doslej neuspešen. Delnice podjetja so v preteklem letu dni padle za 90 odstotkov, že novembra lani je bilo jasno, da podjetje morda ne bo imelo dovolj sredstev za preživetje naslednje leto.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!