Na razpis za gradnjo novega železniškega nadvoza nad Dunajsko cesto, ki ga bodo zgradili v sklopu prenove glavne železniške postaje, so prispele tri ponudbe. Le eno izmed njih so na ministrstvu za infrastrukturo ocenili kot ustrezno, dve sta bili predragi. Nov nadvoz bo gradila skupina podjetji pod vodstvom Konzorcija CGP, gradnja pa bo stala 40,6 milijona evrov z DDV.
Še pred obnovo ljubljanske železniške postaje se bo začela gradnja novega železniškega nadvoza na Dunajski cesti. Ministrstvo za infrastrukturo je na javnem naročilu izbralo izvajalca gradnje, in sicer so skupno ponudbo Konzorcija CGP, SŽ – Železniškega gradbenega podjetja Ljubljana, GH Holdinga in Gorenjske gradbene družbe. Gradnja nadvoza bo stala 40,638 milijona evrov z DDV.
Ministrstvo je na razpisu dobilo tri ponudbe, izbrana pa je bila med njimi najcenejša, so sporočili. Kamgrad iz Zagreba je skupaj s partnerjem Pružne građevine oddal ponudbo, vredno 43,123 milijona evrov z DDV. Kolektor Koling pa je oddal ponudbo za 43,437 milijona evrov z DDV. Obe ponudbi sta presegali vrednost, ki jo je ministrstvo določilo v odgovoru na vprašanje na portalu javnega naročanja. Ta je znašala 33,419 milijona evrov brez DDV.
Zaradi tega so ponudbi označili kot nedopustni in ju izločili iz postopka oddaje javnega naročila, navajajo na ministrstvu. Ponudniki lahko v roku osmih delovnih dni vložijo revizijski zahtevek.
Nov nadvoz s šestimi tiri
Namesto zdajšnjih štirih tirov bo imel nov nadvoz šest železniških tirov, izhaja iz razpisa direkcije za infrastrukturo. Nadvoz nad Dunajsko cesto bodo zrušili in zgradili širšega. Gradnja bo potekala v dveh fazah, železniški promet pa bo v vmesnem času tekel po dveh tirih.
Predvidevati je mogoče, da bodo v tem času zapore cestnega prometa na Dunajski cesti. Ta predstavlja eno glavnih vpadnic v mestno središče, njene zapore pa so v preteklosti že povzročile prometne kolapse.
Iz razpisne dokumentacije je mogoče razbrati, da bodo ob gradnji novega železniškega nadvoza posebno pozornost namenili tudi odvajanju meteornih voda tako na železniških tirih kot tudi na cesti. Podvoz na Dunajski cesti je namreč – tako kot več ljubljanskih podvozov – ob močnejših deževjih pogosto poplavljen.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje