V Hotelu Kempinski Adriatic v Umagu so 8. maja uradno odprli tretji Adria Summit.
Konferenco sta odprla organizatorja Dejan Tešić in Zoran Torbica, navzoč pa je bil tudi Stefan Lazarević, predsednik Ameriške gospodarske zbornice v Srbiji. Z več kot 80 predavatelji z vsega sveta je Adria Summit postal eden najpomembnejših dogodkov na področju tehnologije, digitalne trgovine, poslovanja in inovacij. Več kot 400 udeležencev iz 19 držav se je zbralo v Istri, kjer bodo dva dni razpravljali o internetnem poslovanju, digitalni trgovini, financiranju, internetnem pravu in digitalnem marketingu, kar priča o tem, da Adria Summit postavlja visoke standarde in ponuja neprecenljivo priložnost za izmenjavo znanja in povezovanje.
Letošnji Adria Summit si prizadeva okrepiti podjetja v regiji in odpreti pot za poslovni nastop v ZDA, s posebnim poudarkom na San Franciscu kot epicentru internetne industrije. Njegova pomembnost leži v ustvarjanju povezav in priložnosti za podjetja, ki se želijo prebiti na globalni trg. Med dvodnevnim dogodkom, ki bo potekal v hotelu Kempinski Adriatic v Umagu in Kempinski Palaceu v Portorožu, bodo udeleženci imeli priložnost poslušati izjemna predavanja, sodelovati na delavnicah ter izmenjati ideje in izkušnje z vrhunskimi strokovnjaki z različnih področij.
“Navdihnjen s ciljem konference želim z vami deliti anekdoto. Ko sem v Ameriki ljudem opisoval Adria regijo, so mi rekli, da jih vse to spominja na Kalifornijo. Graditi moramo ekonomske mostove in se učiti drug od drugega. Ta ‘evropska’ Kalifornija pomeni inovacijo, zeleno ekonomijo in digitalno transformacijo. To je način, kako se moramo pozicionirati in kako predstaviti regijo drugim. Menim, da je to ključno za našo prihodnost,” je dejal Stefan Lazarević ob odprtju.
Dejan Tešić je izjavil: “Ker je umetna inteligenca osrednja tema letošnje konference, sem pomislil, da namesto mene konferenco odpre moj AI-avatar. Tehnologija je napredovala do te mere, da je to mogoče, in verjamem, da bi ta AI-avatar deloval zanimiveje in mlajše od mene. Kljub temu menim, da umetna inteligenca ne more nadomestiti našega zbiranja, druženja, pa tudi dobre energije med nami. Zahvaljujem se vsem, da ste tukaj.”
“Jedro naše vizije je Poslovna komora Adrijan – simbol upanja in priložnosti tako za poslovneže kot študente. Vendar naša misija ne temelji samo na poslovanju. Prek izobraževanja želimo okrepiti naslednje generacije voditeljev. Z zagotavljanjem štipendij, praks in mentorskih programov si prizadevamo premagati vrzel med Adria regijo in svetovno priznanimi univerzami v San Franciscu,” poudarja Zoran Torbica.
Dodaja: “V svetu, zaznamovanem z delitvami, je naša največja moč sposobnost združevanja, brez meja in omejitev. Skupaj bomo napisali naslednje poglavje o Adria regiji in San Franciscu – poglavje, ki ni označeno z delitvami in nesoglasji, ampak s sodelovanjem. Skupaj bomo ustvarili boljši jutri za prihodnje generacije.”
Adria Summit, vodilni dogodek, ki združuje vodje e-trgovine, inovatorje in podjetnike z vse regije, se odvija že tretje leto zapored. Poteka od 8. do 12. maja 2024 na dveh lokacijah – v Umagu na Hrvaškem in v Portorožu v Sloveniji. Celoten program konference lahko pregledate tukaj.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!