Francoski avtomobilski proizvajalec Renault se bo v okviru reorganizacije skupine razdelil na dva dela - eden bo namenjen električnim vozilom in bo osrednji del koncerna, drugi vozilom z motorji na notranje izgorevanje, ki se bo povezal s kitajskim Geelyjem, poročajo tuje tiskovne agencije.
Del za električna vozila se bo imenoval Ampere in v njem bo skupina obdržala “močan večinski delež”, bo pa odprta za strateške investitorje, kot je ameriško tehnološko podjetje Qualcomm Technologies, nameravajo pa skleniti zavezništvo za razvoj tehnologij za električna vozila s spletnim velikanom Google, so po poročanju španske tiskovne agencije EFE navedli v Renaultu.
Ampere naj bi po načrtih v drugi polovici leta 2023 uvrstili na pariško borzo, do leta 2031 pa naj bi dosegel letno proizvodnjo milijon električnih vozil. Med drugim naj bi proizvajal novi verziji modelov Renault 4 in Renault 5. V Franciji naj bi zaposloval okoli 10.000 ljudi, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Za vozila na hibridni pogon ter na dizel in bencin bodo z Geelyjem, ki ima med drugim v lasti proizvajalca osebnih vozil Volvo, ustanovili skupno podjetje, v katerem bosta imela partnerja po polovični delež. Letni prihodki tega podjetja naj bi v začetku znašali 15 milijard evrov, prodali naj bi pet milijonov vozil letno. V 17 tovarnah in petih razvojnih centrih v Španiji, Romuniji, na Švedskem, Kitajskem in v Južni Ameriki bodo zaposlovali 19.000 ljudi.
V to skupno podjetje, ki se bo imenovalo Horse, bo med drugim vključen tudi del Volvo Cars za vozila z motorji na notranje izgorevanjem, ter vozila znamke Dacia, navajata EFE in AFP.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje