Revoz, ki je novembra lani proizvodnjo zmanjšal na poldrugo izmeno in nato januarja letos za april napovedal njeno dodatno krčenje, na eno delovno izmeno prehaja danes oziroma mesec dni pred napovedanim datumom. Kot razlog so v novomeški avtomobilski tovarni navedli nadaljevanje težav z oskrbo s polprevodniki na globalnem trgu.
Revozova uprava je zaposlenim sporočila, da posledice težav z oskrbo s polprevodniki občutijo tako v novomeški kot v drugih Renaultovih tovarnah. Ker so imeli zaradi teh pred tednom vseh pet dni nedelovnih in ker tudi v marcu ne kaže na umiritev zadev, so se, da do novih nedelovnih dni ne bi več prihajalo, odločili, da bodo prehod na obratovanje v eni izmeni izvedli prej, so dodali.
Da bo Revozova proizvodnja od danes potekala v eni izmeni, je potrdil tamkajšnji sindikalist Slavko Pungeršič. Kot je izpostavil, pa zaradi omenjenega predčasnega prehoda na eno izmeno odvečnih delavcev ne bodo odpuščali prej, kot je bilo prvotno načrtovano. Revoz, ki ima približno 2100 zaposlenih, bo po januarski napovedi zaradi prehoda na eno izmeno odpustil približno 450 delavcev. Odpuščanje bo postopno, načrt pa je, da naj bi konec leta zaposloval približno 1600 ljudi, je še povedal Pungeršič.
Proizvodnja električnega smarta se zaustavlja
Kot so v Revozu poudarili ob januarski napovedi prehoda na eno proizvodno izmeno, krizi s polprevodniki še vedno ni videti konca, proizvodnja električnega smarta se zaustavlja, razmere na trgu so negotove. Dodali so, da bodo proizvodnjo predvidoma skrčili z aprilom, prizadetih pa bo približno 450 zaposlitev. Vodstvo podjetja je začelo pogovore s socialnimi partnerji za pripravo prehoda proizvodnje z ene izmene in pol na eno izmeno, kar ustreza zmanjšanju dnevne proizvodnje s 486 na 325 vozil na dan, so januarja sporočili iz novomeškega proizvajalca avtomobilov.
“Vodstvo podjetja se zavezuje, da bo skupaj z zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, pomagalo pri iskanju novih zaposlitev,” so še poudarili. Revoz je sicer lani v zahtevnih razmerah krize z oskrbo polprevodnikov in težavah, ki so bile povezane s posledicami zdravstvene krize covid-19, proizvedel 95.797 vozil, kar je 31 odstotkov manj kot leta 2020.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!