V Magni napovedali ponoven zagon obrata v začetku naslednjega leta

Gospodarstvo 06. Sep 202117:44 > 17:55 0 komentarjev
Magna, Hoče-Slivnica
Srdjan Zivulovic /BOBO

Podpredsednik Magne Steyer Erwin Fandl je danes na sedežu hoške lakirnice omenjene avtomobilske multinacionalke skupaj z direktorjem slovenske tovarne Davidom Adamom predstavnike države in občin Hoče-Slivnica ter Miklavž na Dravskem polju obvestil o tem, da se proizvodnja po skoraj letu in pol zaradi izbruha epidemije postopoma vrača v ta obrat.

Kot je po sestanku povedal direktor slovenske tovarne David Adam, so zaposlene o ponovnem zagonu lakirnice v začetku naslednjega leta obvestili že konec prejšnjega tedna, za ta korak pa so se odločili zaradi pozitivnih splošnih razmer na avtomobilskih trgih.

Po njegovih besedah načrtujejo, da bodo v Hoče vrnili vse tiste zaposlene, ki so bili tudi zaposleni v Sloveniji in začasno delajo v graški tovarni. Natančnih številk, koliko od teh jih je medtem morda že zapustilo podjetje, Adam ni izdal, je pa zagotovil, da jih je večina ostala z njimi.

Prav tako ni mogel povedati, ali bodo nadaljevali z lakiranjem karoserij za Jaguarja, saj da je to odločitev vodstva Magne Steyer. V tem trenutku začenjajo pogovore s svojimi največjimi dobavitelji, nato pa bodo v nekaj tednih vedeli, kakšen bo natančen načrt vnovične vzpostavitve. Glede načrtov za razvoj druge faze Magnine tovarne na tej lokaciji po njegovih besedah ta trenutek ni nič novega. Letos so postali lastniki dodatnih zemljišč, zdaj pa čakajo še na zaključek postopka za pridobitev okoljevarstvenega soglasja.

David Adam, Magna
BOBO

Salecl: postopki za pridobitev okoljevarstvenega soglasja tečejo korektno

Srečanja s predstavniki Magne se je udeležil tudi direktor direktorata za internacionalizacijo, podjetništvo in tehnologijo Jernej Salecl, ki je potrdil, da so jih seznanili z načrtovano vnovično vzpostavitvijo proizvodnje. “To nas seveda veseli, saj je gospodarsko okrevanje prisotno povsod po svetu, tudi v industrijski proizvodnji, zato je prav, da proizvodnja tudi tukaj čim prej steče,” je povedal.

Ker se je Magna ob odprtju obrata v Sloveniji v zameno za državno spodbudo zavezala k izpolnitvi nekaterih ciljev glede števila zaposlenih in podobno, a je te načrte vmes nekoliko upočasnil izbruh pandemije, se z investitorji glede morebitnega podaljšanja rokov zaradi vplivov krize trenutno še pogovarjajo.

Salecl je še ocenil, da korektno tečejo tudi postopki za pridobitev okoljevarstvenega soglasja, v Magni pa naj bi jim namignili, da imajo potencialne naročnike, za katere bodo v prihodnje izdelovali vozila, zato je po njegovem potrebno storiti vse, kar je mogoče, da k realizaciji pripeljejo tudi drugo fazo projekta.

Magna, Hoče-Slivnica Magna, Hoče-Slivnica
BOBO
Magna, Hoče-Slivnica Magna, Hoče-Slivnica
BOBO
Magna, Hoče-Slivnica Magna, Hoče-Slivnica
BOBO
Magna, Hoče-Slivnica Magna, Hoče-Slivnica
BOBO
Magna, Hoče-Slivnica Magna, Hoče-Slivnica
BOBO

Nadaljevanja proizvodnje sta vesela tudi župana najbližjih občin – Hoče-Slivnica Marko Soršak in Miklavža Egon Repnik. Slednji je ob tem dodal, da so danes dorekli tudi časovnico glede gradnje dodatnih kanalizacijskih zmogljivosti, za katero se je v skladu z dogovorom zavezala država. Kot je dodal, želijo v prvi polovici naslednjega leta priti do gradbenega dovoljenja in nato kanalizacijo speljati do čistilne naprave v Dogošah. Natančna vrednost del še ni znana, šlo pa naj bi za okoli dva milijona evrov.

Večina zaposlenih odšla v graško tovarno

Kot izhaja iz danes objavljenega letnega poročila podjetja na spletni strani Ajpesa, je slovenska Magna lani izključno na tujih trgih ustvarila 5,6 milijona evrov prihodkov od prodaje in skoraj 14 milijonov evrov drugih poslovnih prihodkov. Kljub vsem težavam so do konca leta ustvarili 1,3 milijona evrov čistega dobička.

Kot so zapisali, je podjetje leto 2020 pričelo v skladu s poslovnim načrtom, a jih je nato dogajanje v zvezi z epidemijo marca prisililo k zaustavitvi proizvodnje. Do julija je bila večina od okoli 180 zaposlenih na čakanju ali je delala skrajšan delovni čas in koristila subvencije iz naslova protikoronskih paketov. Pozneje je večina zaposlenih odšla na delo v graško tovarno.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!