Prodaja je bila v primerjavi s tisto v februarju lani slabša za 6,7 odstotka.
Združenje največjih proizvajalcev osebnih vozil in dostavnikov v Evropi ACEA je pred dnevi objavilo podatke o prodaji novih vozil v Evropi, rezultati pa so bili tudi v tem mesecu podpovprečni. Že res, da so bili nekoliko boljši kot v januarju, ko je prodaja pregovorno nekoliko slabša, hkrati pa so bili slabši kot februarja 2021. Pri tem so upoštevali države članice EU, Švico, Islandijo, Norveško in pa Veliko Britanijo.
Prodanih je bilo namreč le 719.465 novih avtomobilov, kar je 51.884 manj kot v enakem obdobju lanskega leta. To pomeni, da je imel letošnji februar najslabšo prodajo, odkar so pri ACEA začeli voditi statistiko prodaje novih vozil, tako slabih rezultatov niso beležili niti po izbruhu gospodarske krize leta 2008.
Nemčija dviguje številke, Italija in Francija spuščata
Slika sicer ni bila enaka povsod po Evropi. V Nemčiji so tako prodajalci zabeležili manjši porast prodaje novih vozil, saj jim je uspelo prodati dobrih 200.000 vozil. Po drugi strani pa je Italija zabeležila velik upad prodaje novih vozil. Lastnike je namreč na doslej drugem največjem trgu v EU našlo le slabih 111.000 vozil, kar je celo manj kot v Franciji, ki se je tako prebila na drugo mesto v Evropi.
Večinski delež na trgu sicer obvladata koncerna Volkswagen (skoraj četrtinskega) in Stellantis (dobrih 21 odstotkov), tretji je Renault z 8,7 odstotka. Ob tem so bili trije najbolje prodajani avtomobili v februarju v Evropi Volkswagen Golf, Peugeot 208 in Dacia Sandero, ki tako ostaja najbolje prodajani osebni avtomobil v Evropi letos.
Velik padec prodaje je sicer zabeležila tudi Slovenija. Februarja je bilo namreč prodanih le 3.805 novih avtomobilov, 21,3 odstotka manj kot lani, skupaj pa je bilo v prvih dveh mesecih leta prodanih zgolj 8.125 novih avtomobilov, 1.099 manj kot lani.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!